Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@05:33:42 GMT

صدور پروانه ایمنی آتش‌نشانی در همدان الکترونیکی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۴۴۵۴

صدور پروانه ایمنی آتش‌نشانی در همدان الکترونیکی شد

مدیر حراست شهرداری همدان گفت: صدور پروانه ایمنی آتش نشانی و استعلامات مناطق ۴ گانه شهرداری همدان برای اخذ پایان کار ساختمان الکترونیکی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان، حسین مردانی اظهار کرد: صدور پروانه ایمنی آتش‌نشانی و استعلامات مناطق چهارگانه شهرداری همدان برای اخذ پایان کار ساختمان در راستای حفاظت از اسناد و ارتقای امنیت اطلاعات الکترونیکی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گذشته صدور پروانه ایمنی برای اخذ پایان کار ساختمان و نیز استعلامات مناطق چهارگانه از آتش‌نشانی به صورت دستی و حضوری انجام می‌گرفت که با تلاش و پیگیری کارشناسان IT حراست و همکاری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و نیز ایجاد زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مورد نیاز به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام خواهد گرفت.

مدیر حراست شهرداری همدان به مزیت‌های فرایند سیستمی و آرشیو الکترونیکی اشاره و تاکید کرد: امکان صدور الکترونیکی فرم تاییدیه اجرای طرح ایمنی آتش نشانی به صورت سیستمی با قابلیت آرشیو الکترونیکی و ذخیره سازی اطلاعات موجب تسهیل در پاسخگویی به شهروندان، سهولت در دسترسی به اطلاعات از سوی مناطق چهارگانه شهرداری و آتش نشانی، ارتقا امنیت اطلاعات و جلوگیری از هرگونه جعل و تضییع حقوق شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: صدور پروانه ایمنی حسین مردانی صدور پروانه ایمنی ایمنی آتش نشانی شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

رئیس گروه تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید تقریباً همه اطلاعات نسخه‌پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به بیمه‌های تکمیلی می‌رسد.

به گزارش صداوسیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه به شرکت‌ها رسیده؛ موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته