Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیانوش جهانبخش در سی و دومین اجلاس شورای عالی استان‌ها که صبح امروز در ساختمان قدیم مجلس برگزار شد، با اظهار تاسف از اینکه براساس داده‌های غلط و با مبانی غیرکارشناسی قوانین را بدون گفتگو با افراد اهل فن مصوب می‌کنند، گفت: دلیل این اقدام این است که یا از جنس مردم نیستند و یا آنقدر فاصله گرفتند که مشکلات و مصائب مردم را با وضوح بسیار کمتری می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مجلس انتظار داریم با رویکرد مردم‌محور و گفتگو با اقشار مختلف و پرهیز از طرح گفتمان تکراری و شعارزدگی به اصل و شأن خود که همانا قانونگذاری و نظارت است بازگردد تا در رأس امور باقی بماند، گفت: باید معیشت طبقه ضعیف در اولویت کار مجلس باشد تا عدالت اجتماعی و اعتماد عمومی این سرمایه‌های نظام مجددا احیا شود.

جهانبخش افزود: همچنین باید شرایطی فراهم شود که شورا‌ها در جایگاه پارلمان محلی به شأن خود در قانون اساسی دست یابند و به وظایف خود عمل کنند.

جهانبخش با تاکید بر اینکه طرح مدیریت یک پارچه شهری و تصویب آن، مجلس را در تراز ملی و بین المللی نگاه می‌دارد و کشور بهتر اداره خواهد شد اظهار کرد: نگاه و امیدمان به تغییر از بیرون و وابستگی به دیگران، کشور را به سوی تباهی می‌کشاند که با روح بلند و آزادگی مردم ایران منافات دارد.

عضو شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: باید بپذیریم در این ۴۲ سال اشتباهاتی در حوزه‌های مختلف داشته‌ایم و باید بپذیریم هیچ مشکلی حل نخواهد شد مگر با عزم و اراده ملی و باید بپذیریم که صدای مردم معترض، صدای دلسوزی و خیرخواهی است.

وی خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم که مردم معترض درون نظام به وضعیت معیشت خود اعتراض دارند نه به اصل نظام؛ معاند و مخالف و برانداز نیستند و باید صدایشان را شنید و صدایشان باشیم و مشکلاتشان را حل کنیم.

جهانبخش با بیان اینکه باید بپذیریم برای آبادانی و پیشرفت از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی سرزمینمان بهره ببریم، گفت: این سرزمین و انقلاب ارث پدری هیچ کس نیست و باید قبول کنیم هر کسی در هر جایگاهی تلاش کند که به وظایف و تکالیف خود به درستی عمل کند.

وی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور، استان هرمزگان وضعیت به نسبت مطلوبی داشت، اما اظهارنظر با عجله و غیرکارشناسی در اعلام وضعیت عادی و سفید در ارتباط با کرونا شرایطی بوجود آورد که امروز در بحرانی‌ترین شرایط و در وضعیت حاد و قرمز قرار داریم.

جهانبخش تصریح کرد: بهتر بود در وضعیت سفید هرمزگان سئوال می‌پرسیدید و بعد اظهار نظر می‌کردید . همچنین آمار مبتلایان و فوت شدگان در این استان بسیار نگران کننده است چرا که این موضوع حاصل بی تدبیری و بی مسئولیتی است؛ و هرمزگان در شرایط عادی هم امکانات بهداشتی و درمانی اش پاسخگوی نیاز‌های مردم نبود چه برسد به این روز‌های سختی که پشت سر می گذارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهداشتی و درمانی رئیس جمهور فوت هرمزگان شورای عالی استان ها باید بپذیریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش