Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:14:23 GMT

پورموسوی بازنگشت، سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۴۸۳۳

پورموسوی بازنگشت، سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم بودیم پورموسوی دوباره روی نیمکت تیم فوتبال جوانان ایران بازگردد چون رویکرد ما در فدراسیون حمایت از مربیان است.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از میزان، اکبر محمدی در ارتباط با قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اظهار داشت:  رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا حکم انتخابی جام جهانی زیر ۱۶ و ۱۹ سال را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرعه‌کشی این رقابت‌ها روز ۲۹ خرداد برگزار می‌شود و ۱۶ تیم حاضر در در این مسابقات رقبای خود را می‌شناسند.

 

وی در ادامه در خصوص سیدبندی این رقابت‌ها تصریح کرد: تیم نوجوانان ما در سید سوم قرار دارد و جوانان در سید چهارم جای گرفته است. تیم جوانان پیش از این در سید سوم بود، اما به دلیل عملکرد ضعیفی که در دور قبل داشتیم به سید چهارم سقوط کرد. این عملکرد مربوط به پیش از دوران سیروس پورموسوی، و مربوط به دوران فرهاد پورغلامی است.

 

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال پیرامون استعفای پورموسوی و گزینه‌های جانشینی او افزود: امیدوار بودیم پورموسوی دوباره بازگردد و تلاشمان را کردیم تا موانع و مشکلات را حل کنیم و حالا که پورموسوی بازنگشت، سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم. او ۵۰ درصد از راه را به خوبی پیش رفته و رویکرد ما در فدراسیون حمایت از مربیان است.

 

محمدی در مورد محل برگزاری رقابت‌های نوجوانان و جوانان، خاطرنشان کرد: رقابت‌های نوجوانان آسیا در بحرین و مسابقات جوانان آسیا در ازبکستان برگزار می‌شود. چهار تیم برتر هر رقابت، مجوز حضور در جام‌های جهانی زیر ۱۷ و زیر ۲۰ سال را کسب خواهند کرد.

سید سیروس پور موسوی جوانان اکبر محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان اکبر محمدی جوانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است

به گزارش قدس خراسان،انسیه خزعلی روز جمعه در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد افزود: دشمن درحال ترویج معضل بی‌هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.
وی ادامه داد: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت‌های والدین برای بیدارسازی آن‌ها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر این که باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.
خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.
وی اضافه کرد: پس از ۶ ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت مؤثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان