Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی با حضور نوبخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی و ۲۴۸ واحد خسارت دیده از سیل که با تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازسازی شده، افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، امروز (پنج‌شنبه، ۲۲ خردادماه) ۲۴۸ واحد مسکونی بازسازی و تعمیری روستایی با حضور نوبخت به بهره‌برداری رسید. این واحدها از سیل فروردین‌ماه ۹۸ خسارت دیده که با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال شامل تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازسازی و تعمیر شده است و به صورت پایلوت در روستای بندان بشرویه به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومان سهمیه بنیاد مسکن و ۲۰۰۰ واحد سهمیه کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد. از ابتدای این طرح تاکنون ۱۶ هزار واحد در سطح کشور و ۴۵۰۰ واحد از همین تعداد در خراسان جنوبی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده بهره‌برداری شده است.

اعتبار هزینه شده به ازای هر واحد مسکونی ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به علاوه ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و به طور میانگین مبلغ ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون ریال نیز آورده خود متقاضی است. اعتبار کل پروژه با کمک‌های بلاعوض و آورده متقاضیان نیز بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد ریال است. زیربنای کل پروژه ۱۸۰ هزار مترمربع بوده که میانگین زیربنای هر واحد احداثی ۶۰ مترمربع است.

همچنین طرح هادی روستای بندان بشرویه با حضور نوبخت افتتاح شد، اجرای طرح هادی این روستا در سال ۹۸ پس از وقوع سیل فروردین از محل اعتبارات ملی بازسازی تأسیسات داخل روستاهای خسارت دیده شروع شد. جمعیت برخوردار از این طرح ۲۲ خانوار خواهد بود.

مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح ۲۹۱ میلیون تومان شامل سنگ‌فرش معابر، هدایت آب‌های سطحی، جداره‌سازی، ایجاد فضای بازی کودکان، ساماندهی و ایجاد فضای سبز در حاشیه معابر، اجرای پیرنشین و مبلمان روستایی، بهسازی میدان و مرکز محله و اجرای المان معرفی پروژه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسكن محمد باقر نوبخت بهره برداری بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۵ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است