Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@12:27:31 GMT

حریق تانکر حمل سوخت در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۵۰۱۴

حریق تانکر حمل سوخت در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: بر اثر برخورد تانکر حامل ٣۰ هزار لیتر گازوئیل با کامیون باری، راننده کامیون باری بنز بر اثر سوختگی شدید در دم جان باخت. ناطقان: محمدرضا محمدی اظهار داشت: ساعت ۹:۳۰ امروز صبح در اثر بی‌احتیاطی راننده تانکر کشنده ایویکو حامل سوخت در برخورد با کامیون بنز در مسیر غرب به شرق، بلوار فرزانگان‌ تصادف شدیدی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان این‌که در این حادثه هر دو وسیله و راننده غیرمقصر طعمه حریق می‌شوند، افزود: بر اثر برخورد تانکر حامل ٣۰ هزار لیتر گازوئیل با کامیون باری، راننده کامیون باری بنز بر اثر سوختگی شدید در دم جان باخت.

وی با بیان این‌که علت تصادف، عدم رعایت حق تقدم ‌از جانب راننده تانکر حامل سوخت توسط کارشناسان پلیس راهور تشخیص داده شد، بیان کرد: در این حادثه راننده غیرمقصر قربانی بی‌احتیاطی راننده مقصر شد.




محمدی تصریح کرد: رانندگانی که حامل مواد سوخت و خطرناک هستند، با توجه به اینکه محموله خطرناک جابه‌جا می‌کنند، باید بسیار محتاط‌تر و قانون‌مندتر از سایر رانندگان عمل کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: بی‌احتیاطی راننده تانکر کشنده ایویکو منجر به قربانی شدن یک راننده بی‌گناه و بروز خسارت به خودروها و سوخت شد و ساعت‌ها مسیر بسته شد و پلیس و آتش‌نشانی درگیر این حادثه شدند و چند اصله درخت نیز در این حادثه طعمه حریق شد.

سرعت عمل آتش‌نشانان مانع از توسعه حریق شد

محسن گلابی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره این حادثه گفت: صبح امروز در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر آتش‌سوزی کامیون حامل بار و تانکر سوخت در بلوار فرزانگان جنب باغ فدک، ایستگاه‌های شماره‌۶، ۴، ۷، ۱۶، ۱۹ و ۲۲ و آتش‌نشانی دولت‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.



وی با بیان این‌که در این حادثه بر اثر برخورد کامیون حامل بار با تانکر سوخت حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل، راننده کامیون باری بر اثر سوختگی شدید در دم جان باخت، افزود: وضعیت جسمانی راننده تانکر سوخت مطلوب است، اتاق راننده تانکر حمل گازوئیل در این حادثه دچار سوختگی شد و قسمت جلوی کامیون باری نیز به همراه ۲۰ درصد از بار آن طعمه حریق شد؛ سرعت عمل آتش‌نشانان مانع از توسعه حریق و خسارت‌های بیشتر در این عملیات شد.


منبع: فارس برچسب ها: حریق ، تانکر سوخت ، اصفهان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حریق تانکر سوخت اصفهان راننده تانکر کامیون باری پلیس راهور تانکر سوخت سوختگی شد بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

این حادثه رانندگی ساعت ۲۰:۵۴ شامگاه شنبه در بم، روبه‌روی پمپ بنزین صوفی آبادی رخ داده است.

به گزارش مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد ۲ دستگاه آمبولانس برای کمک به مصدومان این حادثه اعزام شد و مصدومان به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

مرکز شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق شهر کرمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)