Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@01:11:45 GMT

پول نداریم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۵۰۴۳

پول نداریم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنیم

امین منوچهری، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که این تیم به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند.

به گزارش ''ورزش سه'' وبه نقل از تسنیم، امین منوچهری درباره شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: وضعیت ما از لحاظ تمرینی و شرایط فنی خوبی است، اما از لحاظ مالی و امکانات در شرایط خوبی نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هیچ‌کدام از پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنیم. چون باید پول باشد تا هر پنج روز یک بار، تست‌های پزشکی انجام و محل تمرین ضدعفونی شود.  

« باید برای داشتن آب معدنی و زمین تمرین، پول داشته باشیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: پارس جنوبی اصلاً برای مسئولان جمی مهم نیست و اینکه مردم با برد تیم خوشحال و با شکست تیم ناراحت می‌شوند، اهمیتی برای این مدیران ندارد.

 

مهاجم تیم پارس جنوبی درخصوص عدم حضور سرپرست باشگاه و مدیر منطقه ویژه پارس جنوبی بیان کرد: در دمای 50 درجه سانتیگراد به جم رفتیم تا آقایان زحمت نکشند و برای دیدن ما به تهران بیایند اما این اتفاق نیفتاد. در آن 10 روز مجبور شدیم از جیب‌مان خرج کنیم و به تهران برگشتیم.  

منوچهری با تمجید از سرمربی و سرپرست تیم پارس جنوبی خاطرنشان کرد: هومن افاضلی کارها را انجام می‌دهد و چراغی با یک ماشین و با سیستم علی پروین، کارها را پیش می‌برد. این روش به 30 سال قبل برمی‌گردد که همه کار با یک ماشین انجام می‌‌شود، البته الان سیستم به‌روزتر شده و در ماشین‌های خودمان لباس عوض می‌کنیم اما خوابگاه را از ما گرفتند.

 

وی با بیان اینکه این اتفاقات در شأن فوتبال ایران نیست که تیمی در لیگ برتر کشور دارای چنین سیستمی باشد، به تسنیم گفت: تیم‌های قطری به مدت 45 روز در بهترین هتل‌های این کشور قرنطینه هستند. اگر فوتبال ایران موفقیتی به دست می‌آورد، به خاطر استعدادهای فردی است و مطمئن باشید در چند سال آینده، باختن به قطر با اختلاف دو تا سه گل تبدیل به آرزوی ما می‌شود.

 

مهاجم پارس جنوبی جم درخصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این تیم تصریح کرد: ما یک بار تست کرونا دادیم که تست چهار نفر مثبت شد. پس از آن دیگر به خدا توکل کردیم و پولی نداریم که پنج روز یک بار تست بدهیم. باشگاه نمی‌تواند پول یک جلسه تمرین را تامین کند، آن وقت 25 میلیون تومان برای تست PCR هزینه کند؟

 

منوچهری در پاسخ به این پرسش که زردپوشان چند درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: در حالی که دریافتی بیشتر تیم‌ها به 70 تا 80 درصد رسیده، اعضای تیم ما 50 درصد گرفته‌اند و خودم و چند بازیکن دیگر نیز هیچ پولی دریافت نکرده‌یم.

پارس جنوبی جم امین منوچهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم امین منوچهری پروتکل های بهداشتی پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت