Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@03:17:34 GMT

پیشکسوت فوتبال گیلان و سپیدرود رشت درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۵۱۳۴

پیشکسوت فوتبال گیلان و سپیدرود رشت درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ۹۹ اظهار کرد: محمدحسن پوربهلول، ستاره خمامی دهه ۶۰ فوتبال استان گیلان که در ماه‌های اخیر به سرطان ریه مبتلا شده بود، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

رادنی دیدار افزود: این پیشکسوت فوتبال سپیدرود رشت و آقای گل سابق استان گیلان در ۶۳سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مرحوم پوربهلول از نسل‌های اولیه باشگاه سپیدرود بود که از سال ۱۳۵۶ به عضویت قدیمی‌ترین تیم گیلان درآمد و مقام قهرمانی در جام آقاخان، قهرمانی در جام انقلاب و جام حذفی گیلان، آقای گلی گیلان، عضویت در تیم ملی جوانان و حضور در لیگ دسته ۲ تخت جمشید را با سپیدرود تجربه کرد.

رادنی ادامه داد: این‌ پیشکسوت فوتبال گیلان سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، پپسی و سپیدرود رشت را در کارنامه داشت و در دیدار ملوان انزلی و سپیدرود رشت از فینال جام حذفی گیلان با شماره ۱۰ در ترکیب سپیدرود حضور یافت و به عنوان ستاره‌ دهه‌ ۶۰ فوتبال گیلان به آقای گلی لیگ رسید.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم پوربهلول نخستین بازیکن شهرستانی دعوت‌شده به اردوی تیم ملی جوانان در سال ۵۶ بود و از شدت تعصب به پیراهن سپیدرود، اردوی تیم ملی را برای حضور در بازی سپیدرود و ایرانمهر رشت ترک کرده بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود تصریح کرد: به نمایندگی از خانواده بزرگ سپیدرود این ضایعه تاسف‌آور را به جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گوییم و برای ایشان آرامش و برای بازماندگان صبر آرزو می‌کنیم.

کد خبر 520597 برچسب‌ها استان گیلان فوتبال - عمومی باشگاه سپید رود رشت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان فوتبال عمومی باشگاه سپید رود رشت سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه سالروز شهادت فیلسوف بزرگ، علامه مرتضی مطهری و روز معلم با حضور در منزل سید جعفر شهاب زاده از پیشکسوتان فرهنگی استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، استاندار قزوین از سال‌ها خدمت صادقانه و کوشش خالصانه این دبیر و مدیر آموزشی استان تجلیل کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت