Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج رسانه استان و دبیر کارگروه رسانه‌ای تحول آفرینی خراسان جنوبی گفت: با حضور دکتر نوبخت در استان، مسکن خبرنگاران باید چاره‌اندیشی شود . ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

سجاد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به دیدار خود با معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات خوب مدیران استانی در رفع مشکلات مردمی مشکلات خبرنگاران مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج رسانه استان و دبیر کارگروه رسانه‌ای تحول آفرینی خراسان جنوبی گفت: فعالان رسانه و خبرنگاران استان همیشه خدمات مدیران اجرایی را به خوبی منعکس می‌کنند و به اطلاع مردم می‌رسانند.

وی افزود: اهالی رسانه در سفرهای مسئولان کشوری و افتتاحیه‌های مختلف سنگ تمام گذاشته‌اند.  

معاون وزیر راه: وزارت ارشاد درخواستی برای مسکن خبرنگاران نداده استمدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی برای تخصیص زمین مسکن خبرنگاران قول مساعد دادمشکل مسکن خبرنگاران قم با واگذاری زمین دولتی قابل حل است

رضایی بیان کرد: اکنون که مدیر سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور برای افتتاح 5 هزار واحد مسکونی محرومان و سایر پروژه‌ها  در استان حضور پیدا کرده لازم است مشکل مسکن خبرنگاران نیز مطرح و برای این موضوع چاره اندیشی شود.

مسئول بسیج رسانه استان و دبیر کارگروه رسانه‌ای تحول آفرینی خراسان جنوبی  یادآور شد: در این گفتگو معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ضمن تاکید برای حل این مشکل، قول پیگیری این موضوع را داد.

انتهای پیام/‌254/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئول بسیج رسانه مسکن خبرنگاران خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: دو طرح بزرگ برای مدیریت بحران در شهرستان نهبندان در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده امروز -شنبه پانزدهم اردیبهشت- در حاشیه بازدید از محل ورود سیلاب به طرح نهضت ملی مسکن نهبندان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال بارش های شدید دو روز گذشته، ما شاهد بروز سیلاب هایی در سطح استان بودیم.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته به دنبال وقوع سیل در استان، خسارت هایی را در شهرستان های خوسف، نهبندان و طبس داشتیم، گفت: خسارت های جدی به زیرساخت های محورهای مواصلاتی و مزارع کشاورزی، آغل ها، محل نگهداری دام ها و نیز قنوات را شاهد بودیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به هشدار های هواشناسی و مدیریت بحران، گفت: سیل هفته گذشته و این هفته با کمک نیروهای امدادی و عملیاتی مدیریت شد اما حجم خسارت های وارده به زیرساخت ها قابل توجه است.

وی افزود: تمامی امکانات استان و شهرستان های مختلف برای حل مشکلات و به ویژه بازگشایی محورهای ارتباطی بسیج شدند.

عباس زاده با بیان اینکه تا پایان امروز و فردا عملیات بازگشایی تمامی محورهای مواصلاتی انجام خواهد شد، گفت: مهمترین معضل ما در نهبندان، آبگرفتگی سایت مسکن ملی بود که با تدابیر فنی، عملیاتی و اجرایی دستگاه های متولی برای ایجاد سیل بند امیدواریم این مشکل تکرار نشود.

معاون استاندار خراسان جوبی با ذکر این نکته که خسارت راه ها و واحدهای مسکونی بموقع ارزیابی می شود، افزود: پیگیری های لازم برای جبران خسارت ها و تمهیدات برای رفع مشکلات اندیشیده خواهد شد.

وی گفت: اجرای دو طرح بزرگ برای مدیریت بحران در نهبندان از جمله احداث سد تغذیه ای بندان و چاهداشی که دو مصوبه سفر رئیس جمهور است، در دستور کار می باشد.

عباس زاده گفت: سدهایی که از گذشته احداث شده بود در مدیریت سیلاب بسیار اثرگذار بوده اند.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در ارزیابی اولیه برآورد شد که خسارت به محورهای مواصلاتی، مزارع و قنوات نهبندان قابل توجه است و بعد از ارزیابی دقیق اطلاع رسانی می شود

کد خبر 750515

دیگر خبرها

  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود