Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شماره‌ دویست‌و‌سی‌ونهم هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «نام دیگر انقلاب» منتشر شد. تاریخ انتشار: 14:28 - 22 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۲۰۵ خبرگزاری میزان - طبق اعلام پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)،شماره‌ دویست‌و‌سی‌ونهم هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «نام دیگر انقلاب» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  محور بیانات مهم رهبر انقلاب در آخرین سخنرانی ایشان، مفهوم «تحوّل» بود. خط حزب‌الله در سخن هفته‌ این شماره‌ خود به معنای این مفهوم در اندیشه ایشان پرداخته است که خواندن این مطلب به مخاطبین نشریه توصیه می‌گردد.
همچنین ایشان علاوه بر تبیین ابعاد تحول خواهی در سیره‌ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ملاحظات، الزامات و نکات کلیدی‌ای را در این زمینه مطرح کردند که نشریه خط حزب الله، به مرور این بخش از بیانات رهبر انقلاب در قالب اطلاع‌نگاشت پرداخته است.

 دیگر بخش‌های نشریه‌ خط حزب‌الله به شرح زیر است:
امام در مقابل واقعیّت‌ها چشم خود را نبست، امّا کوتاه هم نیامد/ خاطرات رهبری
این تحول‌ها به دست خداست/ کلام امام
یک خبر دهشتناک! / خانواده ایرانی
خدا محبت امام را در دل مردم گذاشت/ تفسیرقرآن
اگر خودسازی کنید، از لغزشگاه‌ها عبور خواهید کرد/ حزب‌الله این است
راننده می‌فهمید، پیش‌نماز شهر نمی‌فهمید! / عکس‌نوشت
واردات پزشک از هند! / روایت پیشرفت
برای دستیابی به مقاصد دنیوی هم تقویت ایمان لازم است/ درس اخلاق

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله و به برکت خون شهدا شماره‌ی این هفته به روح مطهر مجاهد فقید حاج رمضان عبدالله تقدیم می‌شود.   بیشتر بخوانید:  همان خطِ خمینی انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خط حزب الله شماره 240 خط حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پنج روز پس از جدال 120 دقیقه‌ای مقابل پرسپولیس که برد ارزشمندی به دست آورد، با شرایط سختی به مصاف فولاد رفت، اما با این وجود بازنده نشد و توانست یک امتیاز از حریف خوزستانی بگیرد که عملکرد خط دفاعی اراکی‌ها در کسب یک امتیاز برای این تیم و کسب روحیه برای ادامه فصل قابل توجه بود و میلاد بدرقه هم در این بین موثر کار کرد.

میلاد بدرقه که شرایط خوبی در این فصل داشته و 23 بازی برای آلومینیوم در لیگ برتر و دو بازی در جام حذفی انجام داده و به اجبار در دو مسابقه غایب بوده، جدال احساسی را این هفته برابر فولاد خوزستان پشت سر گذاشت، اما تلاش زیادی برای بسته ماندن دروازه ایرالکو کرد.

این مدافع خوزستانی که محصول آکادمی باشگاه فولاد است و 6 فصل در لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته و قهرمانی را همراه با آن به دست آورده، طی دو فصل اخیر دور از فولاد و زیر نظر سیدمجتبی حسینی بوده که این هفته هم قبل از گل فولاد توپ را دفع کرد، اما در ریباند ساسان انصاری موفق به گلزنی شد.

بدرقه پس از سپری کردن دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابق خود که دوران موفقی را در آنجا سپری کرده بود، حالا باید خود را آماده بازی هفته آینده برابر پیکان و باشگاه فصل گذشته‌اش کند تا در دو هفته، به مصاف تیم‌های قبلی خود رفته باشد.

دیگر خبرها

  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)