Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فاطمه السادات حسینی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در بازدید از اداره بانوان کمیته امداد منطقه یک کرمان از ایده جالب و خوب، صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در راه‌اندازی اداره امور بانوان کمیته امداد کرمان گفت: این طرح و ایده یک ایده بسیار جالب است که می‌توان آن را در ادارات کل کشور اجرایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اجرای این طرح می‌تواند در زمینه حل مشکلات زنان سرپرست خانوار تحت حمایت و نیازمند بسیار مشکل گشا و راهگشا باشد.

حسینی بیکاری را یکی از معضلات مهم زنان سرپرست خانوار عنوان کرد و بیان داشت: اگر زنان سرپرست خانوار از لحاظ مالی تامین نباشند دچار آسیب می‌شوند.

او بیان داشت: باید از کارشناسان مطرح در جهت حل مشکلات این قشر از جامعه هدف کمک گرفت.

حسینی به جمعیت ۳ هزار نفری زنان سرپرست خانوار تحت حمایت اداره بانوان کمیته امداد منطقه یک اشاره و بیان کرد: باید مشکلات این خانواده‌ها دسته‌بندی شود و از مشاوران، روانشناسان و مددکاران در جهت حل مشکلات آن‌ها بهره گرفت.

او به مشکلات اقتصادی جامعه اشاره کرد و گفت: باید از هر فرصتی برای توانمند کردن زنان سرپرست خانوار استفاده کرد و در این زمینه می‌توان با اجرای طرح‌های راهبری شغلی فرصت‌های شغلی مناسبی برای زنان سرپرست خانوار ایجاد کرد.

حسینی اظهار داشت: راه اندازی شرکت‌های تعاونی روستایی و شهری می‌تواند زمینه خوبی را برای اشتغال زنان سرپرست خانوار فراهم کند.

او بر داشتن مشاوران قوی در حوزه بانوان تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت مددکاران اجتماعی برای شناسایی نیاز‌های مختلف زنان سرپرست خانوار و حل مشکلات این زنان بهره گرفت.

حسینی تصریح کرد: با راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی و ایجاد نمایشگاه‌های خانگی می‌توان برای حل مشکل اشتغال زنان سرپرست خانوار قدم برداشت.

او بر شناسایی جامعه هدف و کارآفرینی در استان نیز تاکید کرد و گفت: با ارائه آموزش‌هایی به این قشر از جامعه هدف می‌توان زمینه توانمندی دیگر مددجویان را فراهم کرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: می‌توان از ظرفیت دختران و پسران تحصیل کرده کمیته امداد به عنوان مشاور در جهت اشتغال و توانمندی مددجویان بهره برد.

او در پایان از آمادگی اداره امور بانوان خانواده استانداری کرمان با اداره امور بانوان کمیته امداد برای حل مشکلات زنان سرپرست خانوار نیازمند و تحت حمایت این نهاد قول مساعد داد.

پروانه دهقانی، رئیس اداره امور بانوان کمیته امداد منطقه یک کرمان نیز در حاشیه این بازدید ضمن ارائه گزارشی از جامعه هدف تحت حمایت این اداره به اقدامات انجام شده در حوزه‌های فرهنگی، مسکن و اشتغال و توانمندسازی این خانواده‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد استانداری کرمان امور بانوان و خانواده بانوان کمیته امداد زنان سرپرست خانوار اداره امور بانوان راه اندازی جامعه هدف حل مشکلات تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با قدردانی از همراهی خیرین در برنامه‌های کمیته امداد اظهار کرد: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی؛ کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به ۴ هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.

صالحی همچنین از افزایش دریافتی ایتام زنجانی خبر داد و گفت: دریافتی ماهیانه ایتام به حدود ۲ میلیون تومان در ماه رسیده است و دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹۱۰ هزار تومان در ماه است.

وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

کد خبر 6096863

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است