Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@14:45:15 GMT

تاییدیه ۱۰۸ مورد آسانسور در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۵۶۴۵

تاییدیه ۱۰۸ مورد آسانسور در لرستان

قنبری مدیرکل استاندارد لرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اظهارداشت: وظایف سازمان ملی استاندارد در ۴ محور استاندارد سازی، تاییدصلاحیت، ارزیابی واندازه شناسی انجام می‌شود.

او افزود: یکی از مهمترین استانداردها در خصوص آسانسور‌ها باتوجه به اینکه سلامت مردم راتحت تاثیرقرارمی دهد سامانه مدیریت بازرسی آسانسور است که در سازمان استاندارد از طریق سامانه الکترونیکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری ادامه داد: کار به این صورت است که شرکت‌های دارای مجوز مونثاژ وبهره برداری درآن ثبت نام می‌کنند وکار ارجاع داده می‌شود به شرکت بازرسی آسانسور که مورد تایید سازمان هستند وسازمان‌های بازرسی هم حداکثرظرف ۵ روزکاری موظف به بازرسی واقدام هستند.

او افزود: از ابتدی امسال تاکنون ۱۹۳ مورد ثبت درخواست استانداردسازی آسانسور داشتیم که ۱۰۸ مورد تاییدیه دریافت کردند که نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

مدیرکل استاندارد لرستان توصیه کرد که دستگاه‌های اجرایی، بیمارستان ها،ساختمان‌های پزشکی وافرادی که ساختمان شخصی دارند نسبت به استاندارد سازی آسانسور‌های خود توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که با سلامت افراد سروکاردارد وحتی ممکن است منجربه فوت شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسانسور استاندارد سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دستورانی افزود: طبق ارزیابی های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استانداردهای مصوب است و استفاده از مکمل های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی باشد.


وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل ها تحت نظارت استاندارد نیست.


مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد