Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر آمادگی رزمی نزاجا با بیان اینکه تیپ ۶۵ یکانی با جایگاه بی‌بدیل خود، افتخار ارتش و نیرو‌های مسلح است، گفت: تلاش مجدانه و روحیه بالای خدمت‌رسانی رزمندگان تیپ ۶۵ در استان قم، تحسین مسئولین کشوری و لشکری را برانگیخت. تاریخ انتشار: 15:12 - 22 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۲۱۷ خبرگزاری میزان -  طبق اعلام  روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ‌دوم محسن عسگری  در مراسم سطح پنج جشنواره مالک اشتر که در تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع نزاجا برگزار شد، با اشاره به نقش ویژه رزمندگان تیپ ۶۵ در مجموعه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: تیپ ۶۵، یکانی راهبردی، منسجم و با انضباط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که تیپ ۶۵ با جایگاه بی‌بدیل خود، افتخار ارتش و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، است، افزود: این تیپ در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی، از مردم‌یاری گرفته تا عرصه‌های سخت رزم و نبرد، با حضور موثر و پررنگ خود، همواره پرچم نیروی زمینی ارتش را با افتخار بالا برده و آماده هر گونه جانفشانی بوده است.
همچنین سرهنگ هولاکو احمدیان فرمانده تیپ ۶۵ نزاجا (نوهد) نیز در این مراسم، به خدمات ارزنده ارتش و تیپ ۶۵ در مبارزه با ویروس کرونا بویژه در استان قم اشاره کرد.
وی ضمن تقدیر از همکاری ارزشمند و موثر یگان‌ها و بخش‌های مختلف ارتش، نیروی زمینی و سایر قوای مسلح در این زمینه، اذعان داشت: تلاش مجدانه و روحیه بالای خدمت‌رسانی رزمندگان تیپ ۶۵ در استان قم، تحسین مسئولین کشوری و لشکری را برانگیخت.   بیشتر بخوانید:  فرمانده کل ارتش: ارتقای توان و آمادگی رزمی مأموریت اصلی امروز ماست   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروهای مسلح محسن عسگری نیرو های مسلح تیپ ۶۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام و دبیر برگزاری این نشست  گفت :‌ بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالانه و سراسری ۷۰۰ نفر ازاعضای هیأت رزمندگان اسلام به مدت ۳ روز در مشهدادامه دارد.

 علی اکبر مداحی افزود :‌در این نشست  ۴۰۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام و ۳۰۰ مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام  به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال ۱۴۰۳ می‌پردازند.

 اربعین و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه‌های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده‌های جدید برای ارتقای هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه.از موضوعات کارگروه‌ها ی این نشست است.

در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد