Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید احمد مرتضوی فرد مدیرعامل هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال‌احمر فردا جمعه ۲۳ خردادماه برگزار می‌شود و ۹ هزار و ۷۲۹ نفر می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

او با اشاره به مشارکت ۲۹۰ نفر در قالب هیأت‌های نظارتی، امنیتی، پشتیبانی و اجرایی در فرآیند انتخابات، افزود: تشکیل مجامع شهرستانی، نخستین مرحله برگزاری انتخابات است و در مراحل بعدی مجمع استانی، شورای عالی و در نهایت انتخابات مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی فرد اضافه کرد: ۸۶ نفر در انتخابات مجمع‌های شهرستانی هلال‌احمر نامزد شدند که چهار نفر انصراف دادند، همچنین از این تعداد ۶۸ نفر در شورای اجرایی و ۱۴ نفر نامزد شرکت در هیأت بازرسی هستند که در پایان ۲۸ نفر با رأی اعضا انتخاب می‌شوند.

او افزود: برای جلوگیری از تجمع، تعداد شعب اخذ رأی به ۱۸ حوزه و تعداد صندوق‌ها هم به ۲۱ صندوق افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:غربالگری ۲۲۹ هزار و ۶۳۶ نفر با کمک نیر‌وهای جمعیت هلال احمر

مرتضوی فرد ادامه داد: در گذشته رئیس جمعیت هلال‌احمر با معرفی وزیر بهداشت و حکم رئیس جمهور منصوب می‌شد، اما این فرآیند مورد تأیید صلیب سرخ نبود و رئیس جمعیت هلال‌احمر باید با فرآیند انتخابات معرفی شود.

به گفته او، نظارت بر مسائل مالی از جمله وظایف اعضای مجمع‌های استانی جمعیت هلال‌احمر است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم