Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: امسال دفتر بسیج ورزشکاران در تمامی شهرستان‌های استان راه‌اندازی می‌شود تا از آن به نفع توسعه ورزش استفاده کنیم. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن عزیزی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدواریم با فعال سازی کمیته‌های فرهنگی در بدنه هیئت‌های ورزشی استان بتوانیم منویات رهبری انقلاب اسلامی را در راستای معنویت، تهذیب و ورزش دنبال کنیم و آنچه در راهبرد توسعه فرهنگی به عنوان مهم‌ترین اولویت دنبال می‌شود بحث ترویج مکتب و فرهنگ جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج ورزشکاران می‌تواند بازوی فرهنگی اداره کل ورزش جوانان خراسان جنوبی باشد و امسال دفتر بسیج ورزشکاران در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود تا از آن به نفع توسعه ورزش استفاده کنیم. 

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران: جبهه متحد ورزشکاران انقلابی مازندران تشکیل می‌شودتولید ماسک توسط بسیج ورزشکاران آذربایجان‌شرقی تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: تقویت هیئت‌های زورخانه‌ای کشتی پهلوانی استان، تقویت برگزاری شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، تقویت بدنه هیئت‌های ورزشی با بسیج ورزشکاران از جمله برنامه‌های فرهنگی امسال است. 

عزیزی از تشکیل ستاد استانی هفته فرهنگ پهلوانی، ورزش زورخانه‌ای در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: باید از جریان فرهنگ سازی اخلاق و منش پهلوانی در سایر هیئت‌های ورزشی استفاده شود.

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی نیز در این دیدار از فعالیت 23 زورخانه در استان خبر داد و اظهار داشت: دو زورخانه در شهرهای اسلامیه فردوس و طبس آماده بهره‌برداری است.

مهدی قمری افزود: خراسان جنوبی به نسبت جمعیت بیشترین ورزشکار در رشته ورزش پهلوانی را در سطح کشور دارد و در حال حاضر دو هزار نفر در این رشته ورزشی در استان فعالیت دارند که از این تعداد 600 نفر ساماندهی شدند. 

وی از کسب 88 مدال کشوری توسط ورزشکاران باستانی کار استان خبر داد و افزود: در حال حاضر 11 زورخانه با پیشرفت فیزیکی 10 تا 70 درصد در استان در دست اجرا است.

انتهای پیام/254/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است