Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحوم سبزواری در پاسخ به سوال مقام معظم رهبری در رابطه با چاپ کتابشان از رهبری درخواست کردند که مقدمه کتاب را رهبری برایشان بنویسند.

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سالگرد رحلت حمید سبزواری نوشت: حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب، در بخشی از کتاب خاطرات خود که با عنوان «حال اهل درد» توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است، می‌گوید: یک روز در خدمت حاج آقا [آیت‌الله خامنه‌ای] بودم که فرمودند آقا حمید چرا شما کارهایتان را چاپ نمی‌کنید؟ من به شوخی گفتم: آقا منتظر مقدمه‌ای هستم که شما بر کتاب بنویسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان جدی فرمودند من برای هیچ‌کس این کار را نکردم، ولی برای شما این کار را انجام خواهم داد. 


من در واقع می‌گویم یک چراغی در دلم روشن شد وقتی که ایشان این فرمایش را فرمودند، گفتم: الحمدالله. رفتم اینها را جمع و جور کردم. بعدا گفتند که حاج آقا فرمودند شعرها را بدهید و من این دو کتابِ شعر را دادم خدمت حاج آقا بردند.


ایشان یک مقدمه‌ی دو صفحه‌ای بر کتاب نوشتند و چون هر دو کتاب را من فرستاده بودم در هر دو کتاب، مقدمه نوشته‌ی ایشان بود. این یکی از نعمت‌های پروردگار بود که نصیب من شد...


 22 خرداد 1395؛ درگذشت حمید سبزواری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای حمید سبزواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان

.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، آیت اله ملک حسینی در جمع هیات رئیسه سپاه فتح استان ادامه داد: اینکه بگوییم کتاب خاطرات شهدا زیر چاپ می‌رود خوب است، اما باید سعی شود کتاب‌های صوتی نیز در این زمینه تولید شود.
فرمانده سپاه فتح هم با بیان اینکه آغاز برنامه ریزی اجلاسیه‌های شهدای استان از آذر ۱۴۰۱ بود گفت: این اجلاسیه‌ها ۳۲ کمیته دارد که می‌توان به اجلاسیه شهدای هلال احمر، کهگیلویه، باشت، گچساران، بهمئی، دانش آموزی و دانشجویی اشاره کرد.
سردار خرم دل افزود: قرار است امسال ۲۰ اجلاسیه برگزار شود که از این تعداد ۱۲ مورد در مرکز استان است.

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳