Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:19:29 GMT

رییس قوه قضاییه با تولیت آستان شاهچراغ (ع) دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۶۲۶۳

رییس قوه قضاییه با تولیت آستان شاهچراغ (ع) دیدار کرد

تولیت آستان شاهچراغ (ع) آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی از فعالیت‌های صورت‌گرفته در دستگاه قضا برای مبارزه با مفسدان اقتصادی قدردانی کرد.

وی، همچنین در ادامه برخی از مسائل حوزه قضایی در استان فارس را مطرح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی نیز در این دیدار ضمن تشریح اهداف سفر خود به شیراز، به ارائه گزارش از آخرین اقدامات صورت گرفته در قوه قضاییه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) و ادای احترام به سایر امامزادگان همجوار در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) از برنامه‌های سفر یک‌روزه رییس قوه قضاییه به شیراز بوده است.

حجت‌الاسلام رییسی همچنین در ادامه سفر خود به شیراز، در نشست شورای اداری استان فارس شرکت خواهد کرد و سپس با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار می‌کند، شرکت در جلسه شورای قضایی استان فارس از دیگر برنامه‌هایی است که برای رییس قوه قضاییه در این سفر پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی شیراز قوه قضاییه فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی شیراز قوه قضاییه فارس سید ابراهیم رییسی شیراز قوه قضاییه فارس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: رئیس سازمان اورژانس کشور در راستای بازدید از طرح‌های در حال ساخت برای سفری دو روزه وارد یاسوج شد.

وی بیان داشت: جعفر میعادی فر در این سفر از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و اورژانس بازدید و سه پایگاه اورژانس را در استان کلنگ زنی می‌کند.

نیکویی نژاد تصریح کرد: بازدید از توانمندی‌ها و پایگاه‌های اورژانس استان، بررسی مسائل و مشکلات و برنامه‌های آتی این مرکز، دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، و دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه است.

وی برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان، توافق با شرکت نفت برای راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از طرح احداث ساختمان ستاد مرکزی و نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، نشست خبری و مطبوعاتی با رسانه‌ها و دیدار با کارکنان و کارشناسان اورژانس استان را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

کد خبر 6089834

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت