Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:38:38 GMT

تعیین تکلیف نهایی پرونده‌های مشاغل مزاحم تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۶۳۱۱

تعیین تکلیف نهایی پرونده‌های مشاغل مزاحم تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی مفاخریان از برگزاری جلسه تجدیدنظر آرای کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها خبر داد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بابیان اینکه شهرداری وظیفه جلوگیری از ایجاد مشاغلی که موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می‌شوند را بر عهده دارد، گفت: این مزاحمت شامل آلودگی‌های زیست محیطی، صوتی، بصری و تمام امور ناشی از فعالیت‌هایی است که آسایش و سلامت شهروندان را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری درباره تعطیلی، تخریب یا انتقال واحد صنفی بر عهده شهرداری ست، تصریح کرد: اگر صاحب ملک به نظر شهرداری معترض باشد، باید ظرف ۱۰ روز اعتراض خود را به کمیسیونی مرکب از اعضای شورای شهر ارائه دهد و جلسه امروز برای رسیدگی به این پرونده‌های مورد اعتراض برگزار شده بود. در این جلسه ۶۰ پرونده بررسی و رأی قطعی و لازم‌الاجرا برای آنها صادر شد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بر ضرورت استفاده از فناوری در مدیریت شهری برای تسریع امور تاکید کرد و گفت: اتوماسیون بند ۲۰ در حال راه اندازی است که با به کار گیری آن تمام امور مربوطه به صورت غیر حضوری و با سرعت بالا، شفافیت بیشتر انجام خواهد شد.

مفاخریان در این خصوص ادامه داد: در زمینه ساماندهی دست فروشان؛ استفاده از سامان بازار می‌تواند به نتایج بهتر در این زمینه منجر شود. همانطور که تاکنون عملکرد موفقی در شناسایی دست فروشان واجد شرایط از خود نشان داده است.

کد خبر 4947217

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری ساماندهی دستفروشان ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه آتش سوزی اکبر طبری کمیته امداد امام خمینی محسن هاشمی وضعیت هوای تهران نیروی انتظامی آموزش مجازی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار