Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:26:27 GMT

سردار دامغانی: تقویت امنیت اولویت همیشگی سپاه است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۶۳۵۰

سردار دامغانی: تقویت امنیت اولویت همیشگی سپاه است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سپاه همواره توجه به تقویت امنیت را که مستلزم پیشرفت، رشد و رفاه ملت و انقلاب است، در اولویت خود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار حمید دامغانی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه شاهرود، ضمن تقدیر از زحمات فرماندهی و کارکنان سپاه شاهرود در دوران مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: سپاه امروز بیشتر از پیش مورد اعتماد و تکیه‌گاه نظام و مردم است و باید بیشتر از هر زمان دیگری، از خود مراقبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپاه در همه عرصه‌های خدمت و در خدمتگزاری به مردم بدون چشم‌داشت آماده و مهیاست؛ همان‌طور که در رزمایش‌های مبارزه با کرونا و کمک مؤمنانه نشان داد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه‌ها نباید مانع از دیدن این همه اقتدار و روند خدمت‌گزاری به جامعه و مردم شود.

دامغانی تصریح کرد: امروز سپاه دست یاری در دست همه نهادها می‌سپارد؛ اما توجه به تقویت امنیت را که مستلزم پیشرفت، رشد و رفاه ملت و انقلاب است، در اولویت خود دارد؛ همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند «سپاه حافظ امنیت کشور است».

در پایان این نشست، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و فرماندهی و مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه شاهرود و معاونت‌های این نهاد، نخستین دفتر گردان‌های امام علی (ع) سپاه استان سمنان را در ناحیه شاهرود افتتاح کردند.

در سفر یک روزه فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به شاهرود، دیدار با امام جمعه شاهرود و استادیار صالحین این ناحیه و حضور در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه شاهرود نیز انجام شد.

انتهای پیام/74036/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس فرمانده سپاه قائم آل محمد ناحیه شاهرود استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود

بزرگمهر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در  نمایشگاه ۲۰۰ اثر از ۵۵ دانش آموز در زمینه‌های بافت گلیم و جاجیم، نقاشی و زیورآلات به تماشا گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد