Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:13:47 GMT

۴ کشته و زخمی در انفجار پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۶۷۵۳

۴ کشته و زخمی در انفجار پاکستان

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی ارتش پاکستان روز پنج شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اثر انفجار بمب نزدیک خودروی گشت نیرو‌های ارتش پاکستان در منطقه "وزیرستان شمالی" از نواحی شمال غربی این کشور ۲ نظامی ارتش این کشور کشته شدند.

در این بیانیه آمده است، بمب در مسیر گشت نیرو‌های امنیتی در منطقه "میرانشاه" جاسازی شده بود و بر اثر این انفجار همچنین ۲ نظامی پاکستانی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

منطقه وزیرستان شمالی نزدیک مرز پاکستان و افغانستان مدت زیادی تحت نفوذ و اختیار گروه‌های تروریستی بود که پس از آغاز عملیات‌های ضد تروریستی ارتش پاکستان در سال ۲۰۱۷ پاک سازی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار در پاکستان ارتش پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد

چین اولین زیردریایی نظامی مجهز به فناوری روز جهان را که قرارداد ساخت آن ۹ سال پیش با پاکستان امضا شده بود، تحویل اسلام‌آباد داد.

به گزارش مشرق، یک فروند از ۸ زیردریایی که قرار است توسط چین آماده شود، طی سفر فرمانده نیروی دریایی پاکستان به چین، تحویل اسلام‌آباد داده شد.

ارتش پاکستان دریافت اولین سفارش زیردریایی نظامی خود از چین را گشایش راهی جدید در همکاری‌های قوی دو کشور عنوان کرد.

براساس قراردادی که دو کشور در جریان سفر رئیس جمهور چین به پاکستان در سال ۲۰۱۵ امضا کردند، ۴ فروند زیردریایی نظامی در چین و ۴ فروند دیگر آن نیز در کارخانه کشتی سازی پاکستان در بندر کراچی آماده خواهد شد.

برپایه این قرارداد دفاعی که با هدف انتقال تکنولوژی به امضا رسیده است، دو طرف در خصوص ساخت هشت زیردریایی «کلاس هنگور» به توافق رسیدند.

زیردریایی کلاس هنگور قادر به انجام ماموریت های مختلف بر اساس دستور العمل های عملیاتی است. این زیردریایی بسیار پیشرفته و غیرقابل رهگیری، مجهزترین سلاح ها و حسگرها را داراست.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین