Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:08:51 GMT

آتش به جان درختان بلوط معمولان افتاد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۷۱۶۱

آتش به جان درختان بلوط معمولان افتاد

بخشدار معمولان با بیان اینکه جنگل‌های بلوط زاگرس در این منطقه دچار آتش‌سوزی شده گفت: نیروهای مردمی و منابع‌طبیعی در حال اطفای حریق هستند. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سیدحبیب‌الله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر با بیان اینکه از ساعت 15 امروز آتش به جان جنگل‌های بلوط منطقه لیتبر معمولان افتاده‌است، اظهار داشت: نیروهای مردمی، منابع‌طبیعی، دهیاران و شوراهای منطقه در حال تلاش برای اطفای حریق هستند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حجم آتش‌سوزی گسترده نیست و هنوز از استان لرستان درخواست کمک نکردیم و تلاش‌ها برای اطفا ادامه دارد.

آتش به جان کوه‌های سبزپوشان شیراز افتادکرمان| 10 هکتار از مراتع و جنگل‌های صوغان شهرستان ارزوئیه در آتش سوزی از بین رفتآتش‌سوزی جنگل‌های ارزوئیه منطقه صعب‌العبور کرمان مهار شد

بخشدار معمولان عنوان کرد: علت آتش‌سوزی مشخص نیست و در صورتی که حجم آتش‌سوزی زیادتر شود از مرکز استان لرستان درخواست کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/646/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر