Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:10:18 GMT

تکرار اتفاق استقلال و شفر این بار برای استراماچونی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۷۲۰۵

تکرار اتفاق استقلال و شفر این بار برای استراماچونی

خبرگزاری میزان- آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال از طریق وکیلش خواهان طلب خود شده است.

به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال از طریق وکیل خود خواهان دریافت مطالباش از استقلال شده است. این در حالی است که او قراردادش را با استقلال فسخ کرده بود.

ماجرای استراماچونی و استقلال به مانند استقلال و وینفرد شفر سرمربی سابق آلمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر استراماچونی برای فصل جدید فوتبال، تیمی را تحویل بگیرد، استقلالی‌ها تنها باید قرارداد یک فصل را به او بپردازند. مدیران استقلال از طریق وکلای خود قصد دارند پرونده را به CAS ببرند، چرا که اعتقاد دارند اگر چه استراماچونی قراردادش را فسخ کرد، اما اقدام او حرفه‌ای نبوده و پس از قسخ نیز پولش پرداخت شده است، به همین دلیل نباید استقلال پول دیگری به او بپردازد.

گفتنی است قرارداد استراماچونی و دستیارانش برای دو فصل یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو بود که برای هر فصل ۷۵۰ هزار یورو می‌شد. برای یک فصل، مسئولان استقلال بیش از ۴۰۰ هزار دلار به او و دستیارانش پرداخت کرده بودند. در صورتی که استراماچونی فصل بعد به تیمی نرود، آن وقت فاجعه رخ داده و استقلالی‌ها باید یک میلیون یورو به سرمربی ایتالیایی سابق خود بپردازند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم استقلال آندرا استراماچونی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، بارها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آنها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سالها در فوتبال ایران رخ می‌داد اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آنها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آنها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بارها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • جواد نکونام: استقلال امشب به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر - اختصاصی
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس