Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@21:11:17 GMT

مسیل یزد بهسازی و ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۷۳۴۱

مسیل یزد بهسازی و ساماندهی می‌شود

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: مسیل یزد از پل نواب تا روبروی پارکینگ شهرداری ساماندهی و بهسازی می‌شود. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیماز یزد ، در بسته خبری پیش رو، بخشی از اخبار گوشه و کنار استان یزد گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور محسن عباسی، سیدحسین آزادی و الهه جورابی اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر، سلمانی معاون امور زیربنایی شهرداری، کشفی پور مدیر منطقه بافت تاریخی و خبیری رئیس سازمان عمران از پروژه بازارچه صنایع دستی (برج و باروی قدیم یزد)، ساماندهی و بهسازی مسیل یزد و طرح مرمتی خیابان سیدگلسرخ بازدید شد.

در قالب پروژه بازارچه صنایع دستی، مسیری پیاده محور از لب خندق تا شاهزاده فاضل شکل گرفته و بخشی از برج و باروی شهر بازسازی می‌شود.

ساماندهی و بهسازی مسیل یزد با مبلغ قرارداد 15 میلیارد ریال، 170 متر از رودخانه مرکزی پل نواب از بلوار شهید صدوقی (ره) تا روبروی درب پارکینگ شهرداری مرکز، توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد ساماندهی و بهسازی می‌شود‌.

توزیع 1200 بسته معیشتی در بین نیازمندان اشکذری

رئیس کمیته امداد اشکذر گفت: 1200 بسته معیشتی به ارزش 253 میلیون تومان و 2400 پرس غذای گرم به ارزش 31 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان سال جاری در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان شهرستان اشکذر توزیع شد.

علیرضا خلیلی، رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر با اشاره به اقدامات این شهرستان در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، گفت: 1200 بسته معیشتی به ارزش 253 میلیون تومان و 2400 پرس غذای گرم به ارزش 31 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان سال جاری در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان شهرستان اشکذر توزیع شد.

پرداخت وام حمایتی مشاغل آسیب دیده کرونا از هفته آینده

فریبا آیت اللهی مدیر کارآفرینی و اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه سه نوع تسهیلات به بنگاه‌ها و مشاغل آسیب دیده از کرونا که در سامانه کارا به نشانی http://kara.mcls.gov.ir ثبت نام نموده اند تعلق می‌گیرد افزود: دسته اول تسهیلات به مشاغلی که شدیداً از کرونا آسیب دیده اند تعلق می‌گیرد که به میزان هر بیمه شده حدود 12 میلیون تومان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

آیت اللهی مشاغلی که به دستور دولت تعطیل شده اند، را دسته دوم دریافت کنندگان این تسهیلات دانست و خاطرنشان کرد: این گروه نیز به ازای هر شاغل بیمه شده حدود 16 میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند و دسته سوم شامل، رانندگان ناوگان برون شهری و درون شهری دارای بیمه خویش فرما هستند که مبلغ 6میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان یزد با مشارکت 90 کاندیدا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان یزد، 90 نامزد به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد 68 نفر کاندید شورای اجرایی و 22 نفر کاندید بازرسی هستند.

دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : پنجمین دوره این انتخابات روز جمعه 23 خرداد با رقابت 90 نامزد در 10شعبه استان برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : در استان یزد 9 هزار و 136 نفر که از این تعداد 3هزار و 899 نفر ( داوطلبان و امدادگران) و 5هزارو 237نفر ( جوانان ) واجد شرایط رای دادن در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان  هستند.

افتتاح دفتر هیئت اسکیت استان یزد

دفتر هیئت اسکیت استان یزد باحضور مسئولان استان در مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد گشایش یافت.

آیین گشایش دفتر هیئت اسکیت استان یزد و تقدیر از قهرمانان این رشته ورزشی بمناسبت ایام هفته ترویج فرهنگ پهلوانی عصر روز دوشنبه 19 خردادماه در محل مجموعه ورزشی شهید نصیری برگزار شد.

در این مراسم که باحضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونان امور ورزشی و توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان، مسئولانی از اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و داوران ورزش اسکیت همراه بود، از قهرمانان و پیشکسوتان این رشته ورزشی قدردانی شد.

از گوشه و کنار یزد| 126 فقره سرقت در استان یزد کشف شداز گوشه و کنار یزد | مسابقات سراسری قرآن و عترت قوه‌قضاییه برگزار می‌شوداز گوشه و کنار یزد| از نجات 6 نفر در مناطق کوهستان تا اعلام برندگان مسابقه کتابخوانی "جرعه مهدوی"

بازدید مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد از پروژه‌های شهرستان مهریز

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به همراه معاون طرح و توسعه و مجریان طرح‌ها از پروژه‌های در دست احداث شهرستان مهریز بازدید کرد.

ابوالفضل اسدی از پروژه‌های پست سیار سریزد، خط 63 کیلوولت مهرگان- سریزد، خط 63 کیلوولت مهرگان- یزد مهر - مهریز و پست یزد مهر بازدید کرد.

9 ساعت تلاش برای انتقال پیکر سقوط کرده در ارتفاعات دربید

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از تلاش 9 ساعته نجاتگران هلال احمر یزد برای انتقال پیکر فرد سقوط یافته در ارتفاعات روستای ده دشت منطقه دربید یزد خبر داد.

سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استنان یزد اظهار داشت : بنا به گزارش مرکز eoc هلال احمر استان یزد مبنی بر گم شدن یک فرد 56 ساله در کوه‌های روستای ده دشت منطقه دربید ( 50کیلومتری شهر یزد )، تیم واکنش سریع استان و یک تیم پشتیبان از هلال احمر شهرستان یزد به منطقه حادثه اعزام شدند.

سقوط از کوه مرگ مرد 55 ساله را رقم زد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از سقوط مردی 55 ساله از کوه دربید یزد و جان باختن او خبر داد.

 سرهنگ منوچهر نصیری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط فردی از کوه دربید یزد بلافاصله ماموران گشت انتظامی بخش زارچ به محل اعزام شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان یزد افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، این فرد که مردی 55 ساله بود از کوه سقوط و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

توقیف پراید سرقتی در طرح مهار پلیس اردکان

 فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری سارق و کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ سیدرضا صادقیان با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت خودرو سواری پراید در سطح شهر اردکان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به اجرای طرح مهار پلیس ماموران پلیس اردکان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی عقدا این شهرستان هنگام اجرای طرح مهار در محور اردکان – نائین ضمن مشاهده خودرو سرقتی در یک عملیات غافلگیرانه آن را متهم را متوقف و سارق خودرو را دستگیر کردند.

کشف 73 راس دام فاقد مجوز در یزد

 جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 73 راس دام فاقد مجوز دامپزشکی از 2دستگاه کامیون بنز در محور میبد ـ یزد خبر داد.

 سرهنگمحمدرضا هاشمی فر در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس راه اردکان -نائین حین کنترل خودروهای عبوری 2 دستگاه کامیون بنز باری حامل بار احشام را متوقف کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: در بازرسی ماموران از کامیون‌ها تعداد 73 راس گوسفند بدون مجوز اداره دامپزشکی کشف شد.

پلمب کلینیک تخصصی غیر مجاز دریزد

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از شناسایی یک کلینیک غیرمجازتخصصی در این شهر و پلمب آن خبر داد.

سرهنگ هادی رسائی اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس اطلاعات از فعالیت یک کلینیک تخصصی به صورت غیرمجاز در شهر یزد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات گسترده موفق به شناسایی این کلینیک تخصصی شده و همراه با نماینده دانشگاه علوم پزشکی از آن بازدید و بازرسی به عمل آوردند.

سرهنگ رسائی تصریح کرد: در این بازرسی مقداری لوازم و تجهیزات بدون مجوز کشف و جمع آوری شد.

انتهای پیام/782/ش

R41376/P/S6,76/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان یزد ساماندهی و بهسازی ماموران پلیس میلیون تومان شهرستان یزد پنجمین دوره گوشه و کنار مسیل یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان