Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان شد

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، با حکم کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، خدارحم امیری زاده به سمت رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت در آن استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام‌های مؤثر بردارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این کیخسرو چنگلوایی حدود ۹ سال عهده دار این سمت بود.

لازم به ذکر است که مراسم معارفه خدارحم امیری زاده رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان امروز با حضور محمدرضا طلایی معاون توسعه مدیریت منابع و محمدرضا قدسی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها برگزار شد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی انتصاب استانداری خوزستان کشاورزی خوزستان برنا خوزستان جهاد کشاورزی خوزستان سازمان جهاد کشاورزی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفت.

عبدالرضا سید احمدی افزود: از آغاز برداشت   چغندر قند در استان تاکنون ۵۹ هزار و ۸۰۰ تن محصول برداشت شده است.

وی ادامه داد: این میزان برداشت از ۹۲۰ هکتار از مزارع چغندر قند استان خوزستان انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از  از این میزان بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان