Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@06:22:03 GMT

اعلام زمان قرعه‌کشی پیش فروش ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۷۹۴۳

ساعت24-شنبه 24 خرداد ماه ساعت 9 صبح قرعه کشی پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود.

باتوجه به اتمام ثبت نام و انتخاب خودرو، مراسم قرعه کشی پیش فروش یک ساله ۴۵ هزار دستگاه محصولات ایران خودرو در ۱۲ مدل با حضور نهادهای نظارتی و مدیران ارشد ایران خودرو در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اتمام مراسم قرعه کشی و تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی، اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک و همچنین سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

در طرح مذکور، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام و فرصت برابر بـرای همـه متقاضـیان خـودرو، حـذف دلالان و واسطه گران از بازار خودرو و رسیدن خودرو به دست مشتریان واقعی، محدودیت‌هایی را به اجرا گذاشت. همچنین در این طرح ۱۲ مدل از خودروهای پر متقاضی عرضه شد.

پیش فروش محصولات ایران خودرو با هماهنگی وزارت صمت و در جهت عرضه خودرو به مشتریان حقیقی، کنترل بازار و حذف واسطه‌ها صورت گرفته است.

بعد از برگزاری قرعه کشی، منتخبان از روز یک شنبه ۲۵ خرداد به مدت سه روز فرصت واریز پیش پرداخت اولیه را دارند و در صورت عدم واریز وجه افراد رزرو جایگزین می‌شوند.

شماره ۰۹۶۴۴۰ مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو پاسخ گوی سوال متقاضیان درباره پیش فروش یک ساله ایران خودرو است. اطلاعات تمامی مشتریان در سیستم ثبت شده و دارای کد پیگیری است.

به دنبال قرعه کشی موفقیت آمیز فروش فوق العاده ۱۵ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو، مراسم قرعه کشی آزمایشی پیش فروش ۴۵ هزار دستگاه محصولات ایران خودرو با حضور نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نماینده دادستان کل کشور، نماینده سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و مدیران ارشد ایران خودرو، امروز پنج شنبه ۲۲ خردادماه در سالن همایش‌های ساپکو برگزار شد.

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قرعه کشی محصولات ایران خودرو قرعه کشی پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان

به گزارش صدای ایران از آناتولی،بر اساس داده‌های اتحادیه صادرکنندگان صنعت خودرو اولوداغ، گروه خودرو‌های سواری ۲۸.۲ درصد از صادرات ۹ میلیارد و ۱۳۲ میلیون و ۴۳۱ هزار دلاری صنعت خودرو را در ژانویه تا مارس ۲۰۲۴ از ترکیه تشکیل می‌دهد.

صادرات خودروی سواری که در ۳ ماهه نخست سال گذشته ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون و ۴۵۷ هزار دلار بود، در مدت مشابه سال جاری با ۱.۷ درصد کاهش به ۲ میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۹۶۱ هزار دلار رسید.

خودروی سواری از ترکیه در سه ماهه نخست سال جاری به ۷۳ کشور، منطقه خودمختار و آزاد صادر شد.

صادرات به ایتالیا که در ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ میلادی ۲۲۵ میلیون و ۳۰۴ هزار دلار بود، در مدت مشابه سال جاری با ۵۸.۵ درصد افزایش به ۳۵۷ میلیون و ۲۸۶ هزار دلار رسید.

انگلستان با ۳۲۸ میلیون و ۳۳۱ هزار دلار صادرات خودروی سواری در سه ماهه اول سال و ۹.۶۴ درصد رشد در رتبه سوم قرار داد.

صادرات یک میلیارد و ۹۶ میلیون و ۳۲ هزار دلاری به کشور‌های فرانسه، ایتالیا و انگلستان در ۳ ماه معادل ۴۲.۵ درصد از کل صادرات خودروی سواری از ترکیه بوده است.

آلمان با ۲۴۴ میلیون و ۶۱۱ هزار دلار در رتبه چهارم صادرات خودروی سواری قرار دارد که ۱۲.۷۱ درصد افزایش داشته است.

صادرات به الجزایر که در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۳، ۸ میلیون و ۱۲ هزار دلار بود، در ماه‌های مشابه سال جاری با ۴۴۱ درصد افزایش به ۴۳ میلیون و ۳۷۲ هزار دلار رسید.

صادرات به استرالیا با ۶۳۸ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۶۷۸ هزار دلار به ۱۹ میلیون و ۷۷۴ هزار دلار و به مصر با ۸۱۶ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۸۶ هزار دلار به ۱۹ میلیون و ۱۳۰ هزار دلار رسید.

دیگر خبرها

  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷