Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:43:54 GMT

پردیس سینما بهمن سنندج امسال توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۸۲۶۱

پردیس سینما بهمن سنندج امسال توسعه می‌یابد

امین مرادی روز پنجشنبه در نشست شورای طرح و برنامه حوزه هنری اظهار داشت: حوزه هنری به تعبیر رهبر معظم انقلاب «امید هنر انقلاب» است و امروز به خانه امن هنرمندان تبدیل شده لذا خواستار حمایت بیشتر مسوولان از ادامه فعالیت‌های اثرگذار این نهاد هستیم.

وی با اشاره به انتصاب سید عبدالرضا خضری به عنوان رییس حوزه هنری شهرستان بیجار با تقدیر از حسین زنجانی و ناصر قربان پور مسوولان گذشته این دفتر افزود: خضری از نیروهای توانمند و فعالین عرصه فرهنگ بیجار است که با بهره‌مندی از تجربیات ارزنده خود و قدرت تعامل در مدت زمان مسوولیت خود منشاء خیر و تسهیلگر روند رو به رشد تعالی هنر و فرهنگ بیجار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس حوزه هنری استان کردستان، بیجار را یکی از کانون‌های هنر اصیل اسلامی و دینی خواند و  اضافه کرد: با تمام توان از جهش تولید و برنامه های تاثیر گذار در این شهرستان حمایت می‌کنیم.  

مرادی توجه جدی واحدهای تخصصی، شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای هنری در سطح استان را در دستور کار اجرایی برای جهش در رونق تولید هنر استان دانست و گفت: یکی از اهداف تأسیس دفاتر شهرستانی حوزه هنری تقسیم عادلانه امکانات فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای لازم توسعه است.

وی دفتر حوزه هنری بیجار را یک پتانسیل بسیار ارزشمند دانست و یادآور شد: در سطح کشور تنها ۵ استان دارای دفتر شهرستانی هستند که فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در شهرستان بیجار با گذشت چند سال از فعالیت دفاتر دیگر چشمگیرتر بوده است.

مرادی احداث سینما آزادی بیجار و گالری مهر را از ثمرات حضور حوزه هنری در شهرستان و حمایت‌های رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ریزی استان کردستان اعلام کرد و گفت: حمایت مسوولان شهرستان و تقویت حوزه هنری می‌تواند هنر را به جایگاه واقعی خود رسانده و بیجار به عنوان یک الگوی کشوری مطرح شود.

وی همدلی و همراهی هنرمندان را یکی دیگر از لازمه‌های برنامه‌ریزی دانست و اظهار داشت: جذب و حمایت از تمام سلایق که دغدغه اعتلای هنر دینی و ارزشی را دارند باید به صورت جدی در بخش‌های تخصصی حوزه هنری مد نظر قرار گیرد.

مرادی حوزه هنری را متعلق به جامعه هنری استان دانست و تاکید کرد: ما در حوزه هنری هیچ خط کشی و دیدگاه سیاسی و سلیقه‌ای نداریم و متناسب با سیاست‌های ابلاغی و خط مشی ها، آماده همکاری با هنرمندان در استان هستیم.

وی به طرح‌های در دست اقدام حوزه هنری در زمینه ایجاد زیر ساخت های فرهنگی و هنری در استان اشاره کرد و گفت: احداث پردیس سینمایی سقز، توسعه پردیس سینمایی بهمن سنندج به هفت سالن سینمایی، برنامه‌ریزی در راستای  احداث سینما در قروه از برنامه‌های در دست اقدام است که امیدواریم تا پایان شهریور با حمایت مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری برسند.

وی از اعلام آمادگی حوزه هنری استان در ایجاد دفتر حوزه هنری در شهرستان سقز اشاره کرد و افزود: در صورت مهیا کردن شرایط توسط معاون استاندار و فرماندار در خصوص در اختیار گذاشتن مکان و اختصاص بودجه لازم در سریعترین زمان دفتر حوزه هنری در سقز را نیز راه‌اندازی خواهیم کرد.

مرادی به مشکلات دفتر حوزه هنری شهرستان بیجار در زمینه مکان اشاره کرد و گفت: دفتر فعلی حوزه هنری در زمان واگذاری بلااستفاده بوده که با صرف هزینه و تغییرات کلی آماده بهره برداری شد که انتظار می‌رود مسوولین مرتبط با نگاه فرهنگی و توجه به اهمیت این دفتر در ادامه مسیر با حوزه هنری همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه این جلسه برنامه های دفتر حوزه هنری بیحار در قالب ۲۶ عنوان و ۸۷ برنامه مطرح و پس از بحث و بررسی جهت اجرا مورد تصویب شورای طرح و برنامه حوزه هنری قرار گرفت.

برچسب‌ها کردستان حوزه هنری فیلم اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان حوزه هنری فیلم اعتبار کردستان حوزه هنری فیلم اعتبار دفتر حوزه هنری حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور