Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی کل سپاه در جمع خادمین و کادر اجرایی بیست و پنجمین دوره طرح ولایت کشوری در اردوگاه سیدالشهداء آبعلی حضور پیدا کردند.

به گزارش مشرق، طرح ولایت سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اهمیت طرح ولایت و جایگاه ان اظهار داشتند:یکی از کارهای پر خیر و برکت که از آغاز مورد توجه رهبر فرزانه انقلاب بوده، این دوره  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: سردارفدوی: ترامپ به هذیان گویی افتاده است

این طرح، طرح اصلاح باورها است. وقتی باور درست شود همه کارها درست می شود، نحوه حیات انسان خیلی متفاوت می شود وقتی  باور به خدا و نبوت و معاد داشته باشد. این طرح طی ۲۴ سال گذشته، ۴۰ هزار و اندی دانش آموخته داشته است  که مبانی فکری خود را یک دور مرور کرده، این کار باارزشی است.

وی افزود: غربی‌ها سال هاست به بی خدایی رسیده اند. آن دانشمندشان می گوید «خدا مرده است!» و این را در متن زندگی و تمدن خود وارد کرده اند.

فدوی ادامه داد:اما اگر شما به این باور داشته باشید که خدا هست، مرگ هست، آن دنیا هست و ... نحوه حیات انسان فرق می کند. انسان دیگر جرأت نمی کند خلاف کند. انسان وقتی می بیند کودکی در کنار اوست حیا می کند و کار خلاف و خطا نمی کند. اگر متوجه باشد که خدا ناظر هست چطور می شود؟ زندگی او زیرو رو می شود.

سردار فدوی ضمن بیان این مطلب که طرح ولایت دستور صریح حضرت آقاست، افزودند:حضرت سلمان وقتی پشت سر امیرمومنان راه می رفتند یک جای پا باقی می ماند. یعنی دقیقا پا جای پای امام خود می گذاشتند. این ولایتمداری است. وقتی امام نظر می دهد فرد نباید نظر علی حده داشته باشد، خاصه در مورد کاری مثل طرح ولایت که نظر صریح و مستقیم امام جامعه است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سردار فدوی مشرق سپاه سپاه پاسداران طرح ولایت رهبر انقلاب مقام معظم رهبری رهبر معظم انقلاب طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079141 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • ببینید | تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب
  • تذکر رهبر انقلاب به اهمیت نگاه ملی در کودکان + فیلم
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • ببینید | روایت یک خبرنگار از دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان