Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تسهیلات بازنشستگان ۲۰هزار میلیار ریال پیش‌بینی شده است. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مصطفی سالاری دقایقی پیش در دیدار با تشکل‌های کارگری و بازنشستگی استان مرکزی از وصول 550 هزار میلیارد ریال از مطالبات تامین اجتماعی از دولت در سال 99 اظهار داشت: 500 هزار میلیارد ریال از این مطالبات از محل واگذاری سهام 16 شرکت دولتی به سازمان تامین اجتماعی تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنبن حدود 60 هزار میلیارد ریال از این مطالبات هم از محل اسناد خزانه وتامین و صول شود، البته این درحالیست که سال 98 با تلاش صورت گرفته 80 هزار میلیارد ریال از مطالبات این سازمان از دولت اخذ و وصول شد.

سالاری تصریح کرد: سال گذشته بالغ بر 2 هزار میلیارد زیال تسهیلات به بازنشستگان این سازمان پرداخت شده که براساس پیش‌بینی‌ها در سال 99 این رقم به 10 برابر یعنی 20 هزار میلیارد ریال خواهد رسید که یک مرحله از پرداخت تسهیلات در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد و باقی نیز در 5 مرحله و تا پایان سال 99 به بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: بالع بر 53 درصد جمعیت کشور که جمعیتی حدود 43 میلیون نفر می‌شود، تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارد که 3 رده ماموریتی مهم از سوی این نهاد بیمه‌گر به مشمولان ارایه می‌شود که براساس آمار موجود، میزان بیمه‌شده‌های زیر پوشش خدمات اداره تامین اجتماعی استان مرکزی از متوسط کشوری پانزده درصد بیشتر است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور بیان کرد: 3.5 میلیون بازنشسته از خدمات تامین اجتماعی استفاده می‌کنند که با احتساب بیمه‌شدگان تبعی شمار آنان به حدود 12 میلیون نفر افزایش می یابد.

وی افزود: این درحالیست که هزینه ماهانه تامین اجتماعی در سال 98 حدود 96 هزار میلیارد ریال بوده که 70 هزار میلیارد ریال آن برای پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران بوده است.

سالاری اضافه کرد: 23 هزار میلیارد ریال در حوزه درمان و حدود 3 تا 4 هزار میلیارد ریال نیز در بخش‌های مختلف دیگر هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از افزایش هزینه‌های ماهانه این سازمان خبر داد و گفت: بیش از 90 هزار میلیارد ریال از هزینه‌های ماهانه سازمان به پرداخت حقوق بازنششتگان تخصیص می‌یابد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی: راهکارهای حمایت از ذوب آهن اصفهان بررسی می شودانتصاب در تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد فقط از طریق شرکت در آزمون انجام می‌شودیک بومی جزیره در راس اداره  تامین اجتماعی قشم قرار گرفت

درحال تکمیل...

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هزار میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص