Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، قاضی مسعودی مقام با اعلام این خبر گفت: کیفرخواست آقای امامی به وی ابلاغ شده و کیفرخواست دیگر متهمین نیز در حال آماده سازی و ابلاغ است و به زودی رسیدگی به این اتهامات شروع می‌شود.

وی همچنین از احضار هادی رضوی از محکومان پرونده بانک سرمایه به زندان اوین خبر داد.

مسعودی مقام بیان کرد: هادی رضوی از باب مرخصی کرونایی از اسفند ماه گذشته در مرخصی به سر می‌برد که یک بار هم تمدید شد اما مراتب را برای بازگشت به زندان اوین به دادسرا ابلاغ کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در ادامه درباره طولانی شدن مرخصی بخشایش، توسلی و کاظمی از دیگر محکومان پرونده بانک سرمایه اظهار کرد: این افراد در فرآیند دادرسی و اجرای حکم سعی کردند به بهانه بیماری هم از رسیدگی به پرونده و هم اجرای حکم خودداری شود. در این باره در حال اعلام مراتب به ریاست محترم قوه قضاییه هستیم. همچنین در حال دریافت مستندات پزشکی هستیم و قرار است پزشکی قانونی را برای اعلام نظر احضار کنیم و در خصوص نحوه توقف احکام این محکومان از دادسرا بپرسیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص شایعه دستگیری چند تن از ضابطان قضایی و کارکنان سازمان بازرسی در ارتباط با پرونده بانک سرمایه اعلام کرد: دستگیری این افراد مرتبط با پرونده محمد امامی است. این پرونده یک سری حواشی داخلی و خارجی دارد از جمله اینکه افراد دستگیر شده تلاش می کردند تا روند دادرسی و رسیدگی را منحرف سازند.

وی ادامه داد: رسیدگی ابتدایی در بحث افرادی که در این پرونده مداخله داشتند چه در قالب ضابط قضایی و یا در قالب سازمان بازرسی در دادسرای اقتصادی آغاز شده است.

قاضی مسعودی مقام در پایان دستگیری ۲۱ نفر در این خصوص را تکذیب کرد و افراد بازداشتی را کمتر از این تعداد برشمرد.

کد خبر 520674 برچسب‌ها قوه قضائیه مفاسد اقتصادی مالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قوه قضائیه مفاسد اقتصادی مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، این پرونده توسط رئیس دادگاه شماره 18 تحقیقاتی بارسلونا به دلیل شعارهای نژادپرستانه و توهین علیه فوتبالیست برزیلی رئال تشکیل شده است.

قاضی تحقیقاتی را در مورد دو هوادار باشگاه بارسلونا به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در جریان مسابقه ال‌کلاسیکوی اکتبر گذشته در استادیوم المپیک مونتجوئیک (برتری 1-2 رئال) آغاز کرده است.

همانطور که منابع نزدیک به این پرونده به خبرگزاری EFE اطلاع داده اند، با درخواست لالیگا این دو فرد که بازداشت شده اند، احتمالا با مجازات سنگین روبرو خواهند شد و وینیسیوس نیز اعلام کرده می خواهد در دادگاه علیه آنها شهادت بدهد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷