Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شادگان از لایروبی ۵ کیلومتر نهر و رودخانه روستای گیداری در این شهرستان خبر داد.

خلیل منیعات امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر اظهار کرد: انتهای نهر گیداری به طول بالغ بر ۵ کیلومتر و اعتبار حدود دو میلیارد ریال لایروبی شد.

او گفت: با این عملیات ۲۰۰ هزار اصله نخل و همچنین ۷۰۰ هکتار از اراضی زراعی این روستا احیا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شادگان افزود: با توجه به عدم وجود خروجی مناسب نهر گیداری موجب رسوب گذاری هر ساله نهر مذکور بوده لذا با احداث و احیای انتهای نهر گیداری موجبات تسهیل در آبرسانی به نخیلات و عدم رسوب گذاری در مواقع سیلابی می شود.

منیعات در پایان بیان کرد: امید است شاهد افزایش کمی و کیفی روز افزون محصولات کشاورزی، بهبود وضعیت معیشت و استغال زایی در این روستا باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محصولات کشاورزی برنا خوزستان جهاد کشاورزی شادگان لایروبی انهار کشاورزی نخلستان های شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج شهر شبستر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی؛ مطهری با اشاره به وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج گفت: علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران استان آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک کرده بودند و خودشان به سمت ارتفاعات رفته بودند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به دو خودروی گردشگران شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان شبستر در محل حضور یافته و خودرو‌ها را بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج شهر شبستر
  • وقوع سیل در انگشتجان تسوج
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه