Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش المسیره، شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراضی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: توقیف کشتی‌های حامل سوخت و غذا در آب‌های یمن، باعث کشتار دسته‌جمعی یمنی‌ها می‌شود.

کارکنان شرکت نفت یمن همچنین سکوت جامعه جهانی را در قبال دزدی دریایی ائتلاف سعودی که امنیت دریای سرخ و آب‌راهه‌های بین‌المللی را در معرض خطر قرار داده ، محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، "احمد عبدالله دارس" وزیر نفت یمن نیز در یک کنفرانس خبری گفت: توقیف کشتی‌های حامل سوخت یمن از سوی ائتلاف سعودی پیامدهایی بر وضعیت اقتصادی، بهداشتی، کشاورزی مردم یمن خواهد داشت و باعث افزایش رنج‌ مردم می‌شود، که مسؤولیت آن بر عهده آن‌ها است.

وی هشدار داد که در صورت نشت نفت از نفت‌کش صافر در الحدیده، آلودگی زیست‌محیطی ایجاد خواهد کرد و به مرجان‌های دریایی آسیب خواهد زد.

نفت‌کش صافر چهار سال است که در نزدیکی بندر رأس عیسی در الحدیده لنگر انداخته و حاوی بیش از یک میلیون بشکه نفت سبک مأرب است.

شرکت نفت صنعا، پیش‌تر ائتلاف سعودی را مانع دسترسی به صافر و تعمیر و نگهداری آن اعلام کرده بود.

عربستان از فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی و عربی و با کمک آمریکا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، حملات گسترده‌ای را علیه یمن- فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد.

بر اثر این تجاوز، تاکنون هزاران یمنی کشته شده اند و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

برچسب‌ها یمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان

ایسنا/کرمان جانشین فرمانده انتظامی ریگان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس نظام آبادی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ریگان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان کرد: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت ماموریت خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی / مخالفت مردم با قطع درختان + ویدئو
  • (ویدئو) تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی؛ مخالفت‌ها با قطع درختان
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم