Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سید احد یوزباشی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این واحد شیشه شوی خانگی را به جای محلول ضدعفونی کننده عرضه می‌کرده است، گفت: طبق گزارش مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مبنی بر فروش محلول ضدعفونی کننده بدون مجوز بهداشتی توسط یک واحد صنفی در تبریز، به محل این واحد مراجعه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: پس از بررسی و انجام آزمایش‌های لازم مشخص شد که محلول ارائه شده به لحاظ کیفی قابلیت استفاده به عنوان محلول ضدعفونی را نداشته و از ایمنی لازم برخوردار نبوده و فاقد مولفه‌های لازم تولیدی است و تنها می‌تواند به عنوان شیشه شوی خانگی مورد استفاده قرار گیرد و مشخصات مندرج بر روی کالا نیز جعلی می‌باشد.

او اعلام کرد: مقدار کالای کشف شده ۱۲۲۰ لیتر بوده و ارزش اولیه آن بیش از ۲/۲ میلیارد ریال می‌باشد که پس از احضار متهم و اخذ اظهارات وی و تفهیم اتهام به دلیل دفاعیات غیرموجه و مدارک موجود در پرونده تخلف نامبرده محرز و مسلم بوده و طبق قانون تعزیرات حکومتی از حیث تخلف تقلب در فروش محصولات ضد عفونی به پرداخت مبلغ ۷ /۳ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و از حیث جبران خسارت مادی به استرداد مبلغ ۸/۱ میلیارد ریال و در مجموع ۵/۵ میلیارد ریال محکوم شد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی ضدعفونی کننده محلول ضدعفونی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جدایی خمز از تراکتور، مدیران این باشگاه هنوز نتوانستند مجوز‌های لازم را برای حضور یحیی گل محمدی دریافت کنند و بعید است یحیی بتواند حداقل این هفته تراکتور را در بازی حساس مقابل استقلال همراهی کند.

حمید مطهری، محمد نصرتی و محمد عسگری فعلا کادرفنی تراکتور را تشکیل می‌دهند و قرار است به زودی مربی سابق پرسپولیس هم به این کادر اضافه شود.

حسن تشکری نیا مربی بدنسازی که یحیی او را به پرسپولیس آورد تا در کنار لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی قرار بگیرد و کار کند، گزینه تراکتوری‌ها برای حضور در این تیم است و گویا توافقات لازم هم در این خصوص انجام شده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان