Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگترین شعبه فرشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر رفاه در مجتمع تجاری و تفریحی دنیای آرزو در مرکز مازندران با حضور مدیرعامل این فروشگاه، نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، گلچوب معاون اقتصادی استاندار،فرماندار و دیگر مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رسول محمدی، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در آیین گشایش این هایپر رفاه گفت: این فروشگاه با بیش از 4 هزار متر فضای فروشگاهی بزرگترین فروشگاه در خطه ی سرسبز شمال کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در سالجاری 12 فروشگاه جدید 

در شهرهای اصفهان،تبریز، رشت، تهران، ساری و قزوین افتتاح شد،افزود: با افتتاح این فروشگاه ها توانستیم برای حدود 897 نفر اشتغال ایجاد کنیم.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه با بیان اینکه بنا داریم تا پایان امسال 120 فروشگاه جدید را در سطح کشور افتتاح کنیم، گفت: در سالی که گذشت توانستیم تجربه اشتغالزایی برای تعداد 11 هزار نفر به بطور مستقیم در بیش از 800 شعبه فراهم کنیم.

وی افزود:  یکی از ابزارهای  رونق تولید در سال جهش تولید این است که مردم با سهولت به کالاهای ایرانی دسترسی داشته باشد البته داریم تلاش میکنیم تا با همکاری سه هزار تولید کننده بزرگ، کالاهایشان را با کیفیت خوب و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسانیم .

محمدی با بیان اینکه برنج مازندران با برند رفاه در فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سراسر کشور عرضه می شود و نصرف کنندگان هم استقبال خوبی از این کالا نشان داده اند، ادامه داد: 

البته کشاورزان و تامین کنندگان برنج مازندران در این زمینه کمک خوبی را به ما ارائه کردند.

وی اعلام کرد: بنا داریم در هفته ی مازندران دیگر اقلام این استان را در فروشگاه های زنجیره ای رفاه به دست مصرف کنندگان برسانیم.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه حذف واسطه، مشتری مداری و حمایت از تولید داخلی را از مهم ترین مزیت های این نسل فروشگاهی برشمرد.

محمدی یادآور شد که در زمان شیوع کرونا با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)  حدود 12 هزار بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع کردیم. همینطور 20 هزار بسته معیشتی در استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

فروشگاههای زنجیره ای به شبکه ای از خرده فروشیهای کوچک و بزرگ گفته می شوند که کالاهای یکسانی را با مالکیت انحصاری ارائه می کنند. 

فروشگاه رفاه اولین بار در ایران از سال 1374 راه اندازی شد و در حال حاضر بیش از  270 فروشگاه زنجیره ای در سطح کشور مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران برنج فروشگاه های زنجیره ای مجلس شورای اسلامی فروشگاه رفاه فروشگاه های زنجیره ای رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۲۴ درصدی مرکبات و کیوی در تولید ناخالص مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران گفت: کیوی و مرکبات نخستین زنجیره ارزش مازندران به شمار می رود که سهم ۲۴ درصدی در تولید ناخالص استان دارند.

رحیم بخشی ۱۳ اردیبهشت در روز پایانی ایران اکسپو ۲۰۲۴-تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت در این نمایشگاه حاصل یک کارگروهی بود که توانستیم توانمندی های استان مازندران را براساس نظام نامه ابلاغی به نمایش بگذاریم، تصریح کرد: از هشت تا ۱۲ اردیبهشت ماه برنامه ریزی برای حضور زنجیره های ارزش مازندران در این نمایشگاه صورت گرفت که بیش از ۲۰واحد تولیدی با اولویت زنجیره های ارزش ۱۲ گانه استان توانستند در این عرصه بین المللی حضور بهم رسانده و توانمندی های خود به نمایش بگذارند.
 وی با اشاره به اینکه از ۱۲ زنجیره ارزش، هشت زنجیره ارزش در بخش کشاورزی متمرکز شده است، گفت: در دو محصول کیوی و مرکبات براساس نقش این محصولات کشاورزی، ۲۴ درصد در تولید ناخالص استان مازندران سهم یافته اند، دو درصد شیلات و حدود ۶ درصد محصولات باغی در بخش اقتصادی استان نقش بر عهده دارند.
بخشی با تاکید بر اینکه  در ایران اکسپو۲۰۲۴، حدود ۷۰ کشور حضور داشته اند و این، فرصت تجربه آموزی مناسبی برای بخش صادراتی استان‌های مختلف به شمار می رفت، تصریح کرد: شناسایی بازارهای جدید صادراتی و حضور رایزن های اقتصادی کشورهای مختلف، زمینه ساز توسعه تجارت برای استان های مختلف بود که مازندران هم توانست از این مهم بهره بگیرد و امیدواریم بتوانیم در سال های آتی این دستاوردها را به خوبی توسعه داده و برای اشتغال بیشتر بهره بگیریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • سهم ۲۴ درصدی مرکبات و کیوی در تولید ناخالص مازندران
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم