Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که روز گذشته در خبرها خواندیم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با توجه به اعتراض رئیس سابق فدراسیون یعنی علی کفاشیان به تجدید نظر در حکم وی پرداختند، حالا می توانیم آمادگی داشته باشیم تا باز هم او را در فوتبال ایران ببینیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمیته اخلاق در تجدید نظر حکم مربوط به علی کفاشیان چهار سال از پنج سال جریمه و محرومیت را به او بخشیدند تا او در نهایت نقره داغ نشود و بتواند در صورت پیشنهاد احتمالی باز هم به صحنه اصلی فوتبال ایران باز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشتی که از همین امروز هم می تواند اتفاق بیفتد چرا که وی یک سال محرومیت خود را پیش از این گذرانده است و به این ترتیب می تواند با خیال راحت به آینده کاری خود در فدراسیون فوتبال و یا سازمان لیگ فکر کند. حکم تقلیل یافتن دوران محرومیت وی همین امروز به علی کفاشیان ابلاغ شد.

همچنین خود او روز گذشته در مصاحبه ای درباره اینکه چقدر احتمال دارد به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال مشغول به کار شود، گفت:

فعلا یکی دو روز صبر کنید، اما این موضوع دور از ذهن نیست. ۵۰ درصد که از طرف من باشد، حل شده و مانده ۵۰ درصد طرف مقابل! با اعضای هیئت رئیسه ارتباط خوبی دارم و در اولین جلسه هیئت رئیسه شرکت خواهم کرد و باید با آن‌ها درباره آینده فوتبال ایران صحبت کنم. استعفای کتبی نداده بودم و هنوز نایب رئیس اول فدراسیون و عضو هیئت رئیسه هستم. باید با کمک هم کاری کنیم که فدراسیون از این شرایط خارج شود. با حضورم در فدراسیون و در مدت ۴-۳ ماه نمی‌توانم معجزه کنم، اما سعی می‌کنم در مدت زمانی خاص امور فدراسیون را روی غلتک بیندازم و در مسیر خوبی گام برداریم. در این راه نیاز به کمک همه افراد است.

در نهایت به نظر می رسد با تقلیل یافتن محرومیت علی کفاشیان او از همین امروز می تواند به عنوان یکی از مدیران فوتبال به کار دوباره در فدراسیون فوتبال و یا هرجای دیگری مانند سازمان لیگ بپردازد.

منبع: طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کفاشیان فوتبال ایران فدراسیون فوتبال علی کفاشیان فدراسیون فوتبال فوتبال ایران فوتبال ملی فدراسیون فوتبال فوتبال ایران علی کفاشیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

جانشین پلیس راه کشور گفت: شب گذشته به دلیل بارش باران در جاده کرج - چالوس شاهد ریزش سنگ بودیم که امروز هم خطر ریزش سنگ در این مسیر وجود دارد.

سرهنگ سیاوش محبی به ایرنا اظهار کرد: اتوبان شمال شب گذشته در محدوده تونل شماره ۱۲ از ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه تا ساعت پنج امروز به دلیل ریزش سنگ مسدود بود که پس از پاکسازی، بازگشایی شد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده های کشور به ویژه جاده‌های شمالی،خاطر نشان کرد: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی به ویژه مسیر برگشت از استان های شمالی به طرف تهران با پایان یافتن تعطیلات سنگین و پر حجم است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: د محور چالوس بدلیل ترافیک پرحجم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شمال به جنوب یکطرفه شده است.

محبی ادامه داد:درمحور هراز از ساعت ۱۵ امروز تردد وسایل نقلیه از آبعلی به سمت آمل ممنوع شد و از آمل به سمت رودهن یا آبعلی مسیر یکطرفه است تا زمانی که بار ترافیکی تخلیه شود.

وی ادامه داد: در محدوده پاسگاه لاریجان و قبل از شهر مرزن آباد شاهد پس زدگی ترافیک هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: به رانندگانی که هنوز مسیر بازگشت را آغاز نکردند توصیه می شود که بازگشت خود را به فردا موکول کنند تا ترافیک کمتری را در جاده ها تجربه کنند.

محبی ادامه داد: اگر رانندگان در این ساعات سفر بازگشت خود را آغاز کنند با تاریکی شب و پیک ترافیک مواجه می شوند و ممکن است ساعت ها پشت ترافیک بمانند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!