Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان در شهرستان شوش افزود:خوزستان از ظرفیت بالایی در بخش تولید برخوردار است که با برنامه ریزی می توان این تولید را به سمت صادرات سوق داد.

وی با اعلام حمایت و پشتیبانی مجموعه مدیریت استان از شرکت های تولیدی روبه رشد در راستای افزایش تولید و اشتغال گفت:استانداری خوزستان با حمایت از شرکت های تولیدی آنها را تشویق به صادرات و ورود به بازارهای جهانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان با مقایسه روند فعالیت شرکت پگاه خوزستان از دوران رکود در سال ۱۳۹۵ با تولید ۵۰ تن در روز و رسیدن به تولید ۱۰۰ تن در سال جهش تولید بیان داشت:, شرکت پگاه خوزستان که در دورانی از شرایط مناسبی برخوردار نبود با برنامه ریزی و حمایت های استان به افزایش تولید دست یافت و اکنون بازارهای خارج از کشور را هدف گرفته است که نشان از توانمندی بالای این واحد تولیدی دارد.

شریعتی ارتقا ۶ پله ای شرکت پگاه خوزستان در بین شرکت های زیر مجموعه صنایع شیر ایران را حاصل تلاش مضاعف کارکنان این مجموعه دانست و گفت:شرکت پگاه خوزستان با روند رو به رو رشدی که دنبال می کند می تواند بازار کشورهای منطقه خلیج فارس را برای صادرات هدف‌گذاری کند و در این راه زمینه حمایت بیشتر از آن را فراهم خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان نیز در این بازدید گزارشی از عملکرداین شرکت ارایه کرد و گفت:هم اکنون روزانه حدود۱۰۰تن شیر و انواع فرآوردهای لبنی در شرکت پگاه خوزستان تولید می شود.

سیدحسین موسوی گفت:در سال جهش تولید صادرات ۵۰۰میلیارد ریال انواع فرآورده های لبنی از سوی پگاه خوزستان هدف‌گذاری شده است ضمن اینکه هم اکنون محصولات پگاه خوزستان عمدتا به کشورهای عراق ، افغانستان ، روسیه و پاکستان صادر می‌شود و تقاضا برای محصولات پگاه خوزستان از سوی برخی کشورهای حوزه خلیج فارس همچنان وجود دارد.

موسوی به افزایش ۲۰هزار تنی تولیدمحصولات این شرکت نیز اشاره کرد و گفت:درسال گذشته تولیدات شرکت پگاه خوزستان از۹۰ تن در روز به بالای ۱۰۰ تن افزایش یافت که این رقم امسال به ۱۲۰ تن در روز افزایش خواهد یافت.

استاندار خوزستان در سفر به شوش از بخش های مختلف شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان بازدید کرد.

افزایش قابل توجه سطح زیر کشت تابستانی در خوزستان

شریعتی همچنین به افزایش سطح زیر کشت تابستانی در سال زراعی جاری در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: برای تابستان امسال مجوز کشت ۴۳۶ هزار هکتار انواع محصولات صادر شده است که این میزان کشت تابستانی در تاریخ استان خوزستان سابقه ندارد.

وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از سیلوی روباز سیدعباس شوش گفت: تاکنون یک میلیون و۲۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است ضمن اینکه میزان خرید گندم از کشاورزان شوش نیز ۱۷۰ هزار تن بوده است که بیانگر ظرفیت بالای این شهرستان در بخش کشاورزی است.

استاندار خوزستان در سفر به شوش پایگاه امداد جاده ای شهدای شوش و گلخانه هیدروپونیک این شهرستان در بخش فتح المبین را افتتاح کرد.

برچسب‌ها استانداری خوزستان سید حسین موسوی غلامرضا شریعتی خلیج فارس صادرات غیر نفتی محصولات لبنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان سید حسین موسوی غلامرضا شریعتی خلیج فارس صادرات غیر نفتی محصولات لبنی استانداری خوزستان سید حسین موسوی غلامرضا شریعتی خلیج فارس صادرات غیر نفتی محصولات لبنی شرکت پگاه خوزستان استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد

محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست بررسی وضعیت تولید مرغ گفت: اصلی‌ترین هدف وزارت جهادکشاورزی کمک به تولید کننده و حمایت از مصرف کنندگان است.

وی افزود: تولید مرغ با سیاست‌های سال گذشته با افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ و آرامش بازار همراه بود، اما نباید افزایش تولید و کاهش قیمت باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شود.

عطایی یادآور شد: همه زنجیره تولید به نحوی به هم متصل هستند و نبایستی در چرخه تولید و اقتصاد جامعه تولید کننده و مصرف کننده متضرر شوند.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید مرغ منجمد صادراتی را باید افزایش داد تا تولید کنندگان و مرغداران دچار ضرر نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وضعیت تولید مرغ در استان و کشور نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در این برهه مازاد تولید دشته باشیم که با انجماد و صادرات ازتولیدکنندگان می‌توان حمایت کرد.

عطایی افزود: بایستی ظرفیت عمل آوری و فروش مرغ به پشتیبانی امور دام را افزایش داد تا مرغ مازاد تولیدی منجمد و صادر شود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان و کشتارگاه‌ها می‌توانند با صادرات مرغ، در امر تولید مشارکت کنند تا بازار تنظیم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان