Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: به هیچ عنوان اجازه ورود حتی یک گرم زباله از خارج استان برای راه اندازی و استمرار فعالیت واحدهای تصفیه و بی خطر سازی پسماند را نمی دهیم

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با بیان اینکه استان سمنان استانی صنعتی است، اظهار کرد: واحد های صنعتی و تولیدی بسیاری در استان سمنان در حال حاضر و در شهرک های صنعتی استان در حال فعالیت هستند که پسماند تولیدی این واحدها نیاز به تصفیه و بی خطر سازی خواهد داشت که توسط واحدهای تصفیه فعلی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فخری گفت: واحدهای تصفیه و بی خطر سازی فعلی به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی اجازه وارد کردن حتی یک گرم زباله از خارج استان به داخل استان نداشته و نخواهند داشت و این موضع بسیار جدی است و بر آن تاکید ویژه ای وجود دارد.
وی در ادامه با اشاره به درخواست تعیین کاربری زمین برای راه اندازی واحد تصفیه جدید و بی خطرسازی زباله ها و پسماندها، خاطر نشان کرد: با ادامه فعالیت واحدهای تصفیه فعلی با شرایط لازم و رعایت پروتکل ها و قوانین و آیین نامه های موجود و در راستای بی خطر سازی و تصفیه زباله های تولید واحدهای صنعتی داخل استان هیچگونه مخالفتی وجود ندارد اما مجوزی برای وارد کردن حتی یک گرم زباله از خارج استان به این واحدها داده نخواهد شد و با هرگونه احداث و راه اندازی جدید با هدف جمع اوری زباله های خارج استان و کسب درآمد اقتصادی، به شدت ‌مخالفیم و اجازه این کار را نخواهیم داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در این جلسه درخواست تعیین کاربری چندین قطعه زمین برای احداث جایگاه سوخت، مجتمع خدمات رفاهی، واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی، احداث مجتمع صنفی و احداث مدرسه در شهرستان های سمنان، سرخه، مهدیشهر، گرمسار و آرادان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سمنان واحدهای تصفیه بی خطر سازی خارج استان بی خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به استان سمنان

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، شدت بارش ها در نواحی جنوبی و شرقی استان سمنان بیشتر است . وزش باد شدید بویژه در نواحی جنوبی ، غربی و مرکزی پیش بینی شده و در این مدت دمای هوا بین ۳ تا ۵ درجه کاهش دارد.

با توجه به رگباری شدن بارش‌ها احتمال جاری شدن سیلاب و رواناب بویژه در مناطق جنوبی استان سمنان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • ورود سامانه بارشی به استان سمنان
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر