Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، کارخانه تولید کنسانتره زغال‌سنگ طبس که در منطقه پروده طبس، با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ هزار تن کنسانتره قرار دارد، با حضور محمدباقر نوبخت بهره‌برداری شد.

این کارخانه، پنجمین واحد تولید کنسانتره زغال‌سنگ طبس و خراسان جنوبی است که زنجیره فرآوری این ماده معدنی را تکمیل‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای راه‌اندازی کارخانه کنستانتره زغال‌سنگ طبس، شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه، ۲۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده که با آغاز به کار این واحد، برای ۱۰۵ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

همزمان با کارخانه تولید کنسانتره زغال‌سنگ طبس، بهره‌برداری از زون پنجم بلوک ۳ معدن پروده شرقی طبس با هدف تأمین مواد اولیه این کارخانه نیز صورت گرفت. این محدوده برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی دارد.

رییس سازمان برنامه و بودجه که دیروز پنجشنبه ۲۲ خرداد به خراسان جنوبی سفر کرده بود، در حاشیه بهره‌برداری از کارخانه تولید کنسانتره زغالسنگ طبس گفت: تفاهم‌نامه ایجاد ۳ هزار فرصت شغلی در حوزه صنایع دستی در این سفر برنامه‌ریزی شد.

محمدباقر نوبخت، افزود: در این سفر ساخت ۵ هزار واحد مسکونی محرومان در شهرهای استان مصوب شد که با همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: ۷۵ پروژه به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شد تا بتوانیم برنامه‌های جهش تولید را در خراسان جنوبی تحقق بخشیم.

نوبخت بیان کرد: با توجه به این که خراسان جنوبی از ظرفیت بالای انرژی خورشیدی برخوردار است، تفاهم‌نامه‌ای برای نصب ۷۵۰۰ پنل خورشیدی با اشتغالزایی حداقل ۷۵۰۰ نفری برای استان درنظرگرفته‌ شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: به‌منظور بهره‌برداری از ظرفیت روزهای آفتابی استان و تولید انرژی الکتریکی از نور خورشید، ۷۵۰۰ پنل خورشیدی در مناطق مختلف استان نصب و راه‌اندازی می‌شود و برای ۷۵۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مجموع ۱۰ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید با اجرای پروژه‌های جهش تولید در خراسان‌ جنوبی ایجاد می‌شود و از این پس در هر ماه و هر یک از فصل‌های سال ۹۹ شاهد بهره‌برداری یکی از طرح‌های بزرگ استان خواهیم بود.

کد خبر 520700 برچسب‌ها جهش تولید محمد باقر نوبخت استان خراسان جنوبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جهش تولید محمد باقر نوبخت استان خراسان جنوبی تولید کنسانتره زغال کنسانتره زغال سنگ خراسان جنوبی زغال سنگ طبس بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاح کارخانه هادی چوپان + عکس

به گزارش همشهری آنلاین هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مستر المپیا و همچنین قهرمان ۲ مسابقه بزرگ آرنولد کلاسیک است.

کد خبر 849441 برچسب‌ها هادی چوپان ویژه ورزشی بدنسازی و رزمی پرورش اندام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاح کارخانه هادی چوپان + عکس
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری