Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:45:48 GMT

هیاهوی تبلیغاتی لیگ در کوران بلاتکلیفی کشتی!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۰۰۰۴

هیاهوی تبلیغاتی لیگ در کوران بلاتکلیفی کشتی!

به گزارش خبرنگار مهر، کشتی ایران و جهان مثل تمامی رویدادهای مختلف از اواخر سال گذشته تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت و همه چیز به ناچار تا به امروز، رو به تعطیلی گذاشت. البته این تعطیلی و بلاتکلیفی در ورزش جهان، ابعاد گسترده تری از کشتی داشت و حتی به تعویق بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم منجر شد و تمامی نهادهای بین المللی ورزشی را نیز درگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کشتی ایران نیز به عنوان زیر مجموعه ای از این سیستم بزرگ، چاره‌ای جز تعطیلی رویدادهای مختلف از جمله اردوهای تیم ملی، مسابقات رسمی و تورنمنت‌های داخلی نداشت و فعلا همه چیز منوط به پایان بحران کرونا در کشورمان کرده است.

حال در این اوضاع که حتی از سرگیری اردوی تیم های ملی کشتی و استارت چرخه انتخابی از رقابتهای قهرمانی کشور در ابهام قرار دارد، هر روز اخبار مختلفی از تدارکات وسیع و رنگارنگ کمیته لیگ فدراسیون کشتی مبنی بر برنامه ریزی و آغاز این پیکارها به گوش می رسد. نکته عجیب اینجاست، در شرایطی که فدراسیون کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا حتی قادر به برپایی اردوهای تیم ملی به عنوان اصلی ترین هدف خود تا المپیک نیست، کمیته لیگ مدام از طرح و برنامه های جدید خود برای آغاز این رویداد می‌گوید و بیش از آن که اهالی کشتی اخبار مرتبط با تیم های ملی و رخدادهای مهمتر را بشنوند، مدام با سفرهای استانی متولیان لیگ و تدارکات وسیع برای برپایی این مسابقات مواجه هستند.

متولیان کمیته لیگ باید در کنار این مانورهای تبلیغاتی به این موضوع نیز واقف باشند که انتشار اخبار گسترده از تمایل استان‌های مختلفی برای حضور در لیگ و نشان دادن اشتیاق وصف نشدنی متولیان سیاسی و ورزشی استانها برای حضور در چنین رویدادی، اگر به واقعیت بدل نشود به هیچ عنوان با سکوت رسانه‌ها مواجه نخواهد شد.

مسئولان تازه وارد به عرصه لیگ کشتی باید بدانند جذب منابع مالی از طریق اسپانسرهای مختلف و نهادهای دولتی در شرایط اقتصادی کنونی، کار چندان ساده ای نیست که بتوان به کمک آنها تیم های پرتعدادی را در لیگ پذیرا بود. ضمن اینکه هنوز وضعیت حضور کشتی‌گیران خارجی در ایران به دلیل محدودیت‌های کرونایی مشخص نیست و فعلا باید منتظر ماند تا این ابهامات یکی پس از دیگری برطرف شود. هر چند ممکن است متولیان لیگ در پاسخ به این انتقاد مدعی شوند در صدد جذب اسپانسر و بالابردن تعداد تیمها در لیگ هستند، اما ارتقای کمیت به هیچ عنوان نشانه کیفیت نیست. چه بسا سال گذشته در رقابتهای لیگ برتر و مسابقات قهرمانی جام باشگاه های جهان به وضوح دیدیم، جذب اسپانسر و ارتقای کمیت به هیچ عنوان متضمن کیفیت مطلوب نیست.

تجربه نشان داده، جار و جنجال‌های تبلیغاتی برای آغاز نقشه‌هایی که فعلا روی کاغذ هستند، همانقدر که می تواند باعث امید و انگیزه شود، می‌تواند توقع اهالی فن و عامه مردم را نیز بالا برده و در صورت عدم تحقق وعده ها، اصل موضوع را با کوچکترین تلنگری از هم بپاشد.

نباید فراموش کرد، فدراسیون کشتی با پیشینه تاریخی و ارزشمندش، افراد بزرگ و باتجربه و قابل احترامی را در راس امور لیگ خود دیده که حتی این بزرگان هم در مقطعی از زمان بنا به دلایل مختلف در برآورده کردن اهداف و خواسته هایشان ناکام ماندند. در نتیجه بهتر است مسئولان کنونی لیگ با توجه به نقایص و مشکلات کارنامه لیگ قبلی، کمی آهسته و دست به عصا حرکت کنند تا مبادا در اجرایی شدن برنامه هایشان، گرفتار ناتوانی فنی و تجربی شوند.

کد خبر 4946236 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی لیگ کشتی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال فیفا تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون والیبال کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • (ویدیو) بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج + فیلم
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ نفر مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند