Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان قزوین گفت: شکستن قبح بسیاری از موارد اخلاقی ناپسند و فرویختن حیا در جامعه ایرانی، مأموریت مستقیم دشمن در میدان جنگ نرم است. ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های هدفمندانه و هوشمندانه دشمن فارغ از پلتفرم‌های شبکه‌های مجازی و ابزارهای گوناگون، پروژه حیا زدایی از جامعه ایرانی است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان قزوین با اشاره به ظرفیت بالای شبکه‌های مجازی در تاثیرگذاری بر ذهن جونان و نوجوانان ادامه داد: بستر فضای مجازی همچون اینستاگرام، این ماموریت را بسیار بیش از گذشته تسریع و تسهیل کرده است.

سربازان جنگ نرم دشمن، سبک زندگی خانواده ایرانی را نشانه رفته‌اند

وی گفت: سربازان جنگ نرم دشمن در پروژه حیا زدایی، تلاش زیادی برای عادی سازی بسیاری از ناهنجاری‌ها از قبیل استفاده از تصاویر نامناسب، الفاظ و ادبیات‌های هنجار شکنانه مغایر با فرهنگ خانواده‌های ایرانی؛ سبک زندگی اصیل ایرانی و اسلامی را نشانه رفته تا در فضای مجازی علایق و جهت گیری‌های رفتاری نسل جدید را مطابق با ادبیات خود برای آن‌ها تعریف کنند.

کبودوند با مقایسه علایق و نظرات نسل‌های قدیم و جدید، خاطرنشان کرد: بسیاری از عمل‌های فارغ از حیا و ادب که در سال‌های اخیر برای مردم ناپسند بوده، امروز برای نسل جدید کاملا عادی تلقی شده و این یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که این روزها در قالب پخش‌های زنده ویدیو در اینستاگرام صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان قزوین تصریح کرد: یکی از اصلی‌ ترین راهبردهای دشمن در فضای مجازی این است که کنشگران این فضا را به موضوعات فرعی مشغول و جوانان و نوجوان را به عنوان مخاطب با ذائقه سازی و تغییر سبک زندگی به مصرف کننده خود تبدیل کند.

این فعال رسانه‌ای افزود: سبک زندگی و مدل رفتاری فعالان فضای مجازی با سرعت بالایی در حال تغییر بوده و بسیاری از موضوعات قبیح و ناهنجاری‌ها برای آن‌ها عادی شده است.

افزایش مبتلایان به کرونا در استان قزوین /‌ ساده‌انگاری مردم ‌موجب نگرانی کادر درمان ‌شده است‌نماینده مردم قزوین در مجلس: نیازمند یک برنامه ضد رکود اقتصادی در کشور هستیمشعب «طلایه‌داران صلح و سازش» با ابتکار دادگستری استان قزوین در حال اجرا است

وی عنوان کرد: هنجارشکنان فضای مجازی در تلاش هستند که با استفاده از برخی چهره سازی‌های کاذب، رویکرد مرجع گونه و مهندسی افکار عمومی به دست خود بگیرند تا معیار، مرجع رفتارها و ادبیات مخاطبین؛ برخی چهره‌های شناخته شده باشند.

کبودوند ادامه داد: این چهره‌ها کسانی هستند که خواسته یا ناخواسته، فرامین و دستورات پشت پرده جریان‌های مصرف‌گرا را اجرا کرده و با تشویق عامه مردم به خصوص قشر جوان و نوجوان به رفتارهای خلاف عرف و اخلاق، آن‌ها را به سمت توصیه‌های صاحبان مکتب‌های مصرف‌گرایانه رهنمون می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط خانواده

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده خانواده استان قزوین فضای مجازی سبک زندگی جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز