Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد فرجی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان اظهار داشت: به منظور ارتقای ایمنی تردد در محور‌های مواصلاتی شهرستان کاشان عملیات احداث راه انحرافی جهت اجرای زیرگذر کاشان – قم روستای «آبشیرین» آغاز شده است.

او افزود: با ساخت این زیرگذر باکسی ضمن تأمین دسترسی ایمن به محور ترانزیت کاشان-قم، تصادفات در این محور کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: این زیرگذر در محور ترانزیت کاشان-قم واقع شده و لذا از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرجی طول اجرای این پروژه را یک کیلومتر اعلام کرد و افزود: عملیات نقشه برداری و احداث راه انحرافی جهت اجرای این زیرگذر در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.

او با اشاره به گستردگی شبکه راه‌های شهرستان کاشان و عبور راه ترانزیتی کاشان-قم در این محور گفت: اقدامات متعددی برای ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ای برنامه ریزی شده و در حال انجام است.


منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای شهرستان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا