Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابناک هر روز بسته‌ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم ایران و جهان همچون تغییرات در بازار انرژی، بازار طلا، سکه، مسکن، نفت، خودرو و ... تا خبر‌ها و رویداد‌های جذاب اقتصادی را گردآوری می‌کند.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ این پیمانه تیتر‌هایی همچون دلیل ابهام در فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری‌ها چیست؟، مار اژد‌ها شده در بورس، سر از بازار طلا و ارز درآورده است، درآمد حاصل از بورس معاف از مالیات است، رئیس اتحادیه املاک: بازار مسکن با دستور کنترل نمی‌شود، میزان افزایش قیمت مصالح ساختمانی در تهران در سال ۹۸، آمار تولید کالا‌های منتخب صنعتی ۲ ماهه اول ۱۳۹۹ و افزایش ذخایر ارزی ترکیه را در بر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل ابهام در فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری‌ها چیست؟

مشمولان سهام عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند، می‌توانند از سه طریق فروش از طریق بانک، مراجعه حضوری به کارگزاری و یا مراجعه غیرحضوری به کارگزاری نسبت به فروش ۳۰ درصد سهام خود اقدام کنند. در این راستا برخی از سهام‌داران از این موضوع که برخی کارگزاری‌ها فقط ثبت سفارش می‌کنند و اعلام کرده‌اند که دستور فروش ندارند، گلایه می‌کنند. موضوعی که دبیرکل کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار دلیل آن را الزام به راه‌اندازی سامانه فروش سهام عدالت در اسرع وقت دانست و اعلام کرد این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

روح‌الله میرصانعی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سفارش‌های سهام عدالت توسط کارگزاری‌ها گرفته و ارجاع می‌شود، اظهار کرد: اما در حال حاضر ابهاماتی در اجرای سفارشات سهام عدالت وجود دارد که ممکن است چند روز زمان ببرد تا کارگزار با ناظر هماهنگ کند و  فروش انجام دهد. همچنین  سرویس‌هایی که سپرده گذاری باید پس از فروش به کارگزار بدهد، فعلا مشکلاتی دارد که درحال رفع آن هستند. درواقع شرکت سپرده‌گذاری باید اطلاعات را به کارگزار بدهد و کارگزار وجوه سهام‌داران عدالت را بر اساس سرویس‌ها واریز کند. وی درمورد دلیل وجود اختلال در برخی کارگزاری‌ها توضیح داد: به دلیل اینکه فشار زیاد بود و سامانه‌ها باید سریعا راه اندازی می شد، صرفا راه اندازی صورت گرفت و سامانه‌ها درحال ارتقا هستند. درواقع سفارشات دریافت می شود اما ابهاماتی در نحوه اجرا وجود دارد؛ همچنین هماهنگ کردن کارگزاران با ناظر برای فروش زمان‌بر است و این فرایند ممکن است بیشتر از زمانی که برای فروش سهام‌های معمول و مرسوم در بازار طی می‌شود، طول بکشد اما فرآیند آن در حال طی شدن است.

مار اژدها شده در بورس، سر از بازار طلا و ارز درآورده است

دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: نقدینگی را به سوی تولید هدایت نکردند. مار اژدها شده در بورس سر از بازار ارز و طلا و زمین و ساختمان درآورده است.

درآمد حاصل از بورس معاف از مالیات است

معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: اخذ مالیات از محل درآمدهای حاصل از فعالیت در بورس، منتفی است. علیزاده افزود: لایحه اصلاح پایه‌های مالیاتی در وزارت اقتصاد آماده و به دولت ارسال شده است. وی ادامه داد: در این لایحه تمامی معافیت‌های مالیاتی نیز تعریف شده است به عنوان مثال سود سپرده بانکی و سود حاصل از فعالیت در بورس به استناد قانون مالیات‌های مستقیم معاف از مالیات است و فرد بعد از اظهار این درآمدها از پرداخت مالیات معاف می‌شود.

جزئیات دریافت مالیات از خانه‌های خالی

علیزاده معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی در گفتگو با شبکه خبر درباره اجرای مالیات بر خانه‌های خالی از تابستان امسال، گفت: "قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی براساس قانون اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در سال ۹۴ در دستور کار قرار گرفت و از سال ۹۵ لازم الاجرا بود. اما برای اخذ این مالیات نیاز به تهیه سامانه اسکان و املاک برای شناسایی خانه‌های خالی بود که این سامانه را وزارت راه و شهرسازی باید طراحی و راه اندازی می‌کرد. اخیراً بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی سامانه اسکان و املاک آماده شده و قرار است در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گیرد. این سامانه بر اساس دیتاها و اطلاعاتی که در آن قرار داده شده، به شناسایی خانه‌های خالی از سکنه می‌پردازد و بر اساس ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، در صورتی که واحد مسکونی بیش از یک سال خالی از سکنه باشد، مشمول این مالیات قرار می‌گیرد. 

این قانون از سال ۹۵ باید اجرا می‌شد بنابراین هر واحد مسکونی که از سال ۹۵ خالی از سکنه بوده، در سال اول مشمول مالیات نیست و از سال دوم به بعد به آن مالیات تعلق می‌گیرد و تا زمانی که خالی بماند مالیات از این واحد مسکونی اخذ خواهد شد. علاوه بر خانه‌های خالی مذکور در سامانه اسکان و املاک، این سازمان به بررسی فیزیکی و میدانی از واحدهای نامبرده شده در این سامانه می‌پردازد و پس از شناسایی واحدهای خالی، در صورتی که بیش از یک سال خالی مانده باشد به آن مالیات تعلق می‌گیرد. به موجب قانون مالیات‌های مستقیم، مالیات خانه‌های خالی معادل ۲۰ درصد مالیات بر اجاره است و به خانه‌های با متراژ ۱۵۰ متر به بالا تعلق می‌گیرد. این قانون مشوقی برای ورود واحدهای خالی به بازار اجاره خواهد بود."

رئیس اتحادیه املاک: بازار مسکن با دستور کنترل نمی‌شود

مصطفی‌قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر این‌که با دستور نمی‌توان بازار مسکن را کنترل کرد، اظهار کرد: نباید اختیار را از مردم بگیریم؛ اینها یک سری حرف‌های من‌درآوردی است. وی با اشاره به بحث خانه‌های خالی، افزود: سال‌هاست که موضوع خانه‌های خالی را می‌شنویم، سال‌هاست که مجلس اخذ مالیات از این خانه‌ها را مصوب کرده اما اجرا نمی شود. « بنده الان رئیس اتحادیه مشاوران املاک هستم، دستور بدهم که بنگاه‌های املاک مثلا باید در سردر مغازه یک لامپ فلان رنگ روشن کند، اما گوش نمی‌کنند. این دستور قابل اجرا نیست،‌من ضعیف شدم که چنین دستوری را داده‌ام.» وی با تاکید بر این‌که باید دستور قابل اجرا باشد، گفت:‌ اوایل پیروزی انقلاب هیچکس درباره مسکن حرف نمی‌زد؛ هیچ خبرنگار و برنامه‌ای نبود و بازار مسکن روال عادی خود را طی می‌کرد. اما از آن روزی که رسانه‌ها با کارشناس و غیرکارشناس مصاحبه کردند، جنجال به پا شد. بنده دست و پای خبرنگاران را می‌بوسم و از آنها می‌خواهم مدتی در حوزه مسکن کار خبری نکنید. با این کار اوضاع مسکن بیشتر متشنج می‌شود، اگر مردم را به حال خودشان بگذاریم خیلی بهتر با هم معامله می‌کنند. بالاترین آی تی را کشور هندوستان دارد و "یک" است و بعد از این کشور آمریکا و اروپا قرار دارند. شاگردهای بنده از ایران رفته و ریل استیت Real State (مشاور املاک) در آمریکا و اروپا شده‌اند. با این افراد به لحاظ کاری در ارتباط هستیم. هیچ کجا در دنیا مانند ایران که قیمت مسکن را سایت‌ها درج کنند، نداریم. /تسنیم

میزان افزایش قیمت مصالح ساختمانی در تهران در سال 98

مرکز آمار ایران گزارش شاخص قیمت نهاده‌های ساختمان‌های مسکونی شهر تهران در سال ١٣٩٨ (بر مبنای سال پایه ١٣٩٠) را منتشر کرد.

شاخص مذکور در تمامی فصل‌های سال مورد بررسی (١٣٩٨) با افزایش رو به رو بوده­ است. لازم به ذکر است که بیشترین تغییرات فصلی مربوط به این شاخص، در فصل بهار با تورم فصلی ١٤,١ درصد است. شاخص قیمت نهاده‌های ساختمان‌های مسکونی شهر تهران در سال ١٣٩٨ با ٣٥,١ درصد افزایش نسبت به سال ١٣٩٧، به عدد ٤٢٣.٤ رسید، در حالی‌که این شاخص در سال ١٣٩٧ عدد ٣١٣.٤ بوده و نسبت به سال ١٣٩٦، ٤٧.٨ درصد افزایش یافته بود. شاخص مذکور در تمامی فصل‌های سال مورد بررسی (١٣٩٨) با افزایش رو به رو بوده ­است. لازم به ذکر است که بیشترین تغییرات فصلی مربوط به این شاخص، در فصل بهار با تورم فصلی ١٤.١ درصد است.

در میان گروه‌های اجرایی شاخص قیمت نهاده‌های ساختمان‌های مسکونی شهر تهران، گروه "سیمان، بتن، شن، ماسه" با ٤٨,٦ درصد، گروه "گچ و گچ­کاری" ٤٣.٤ درصد، گروه "انواع بلوک سفالی آجر" با ٥٣.٩ درصد، گروه "موزاییک، کاشی، سرامیک" با ٤٥.٣ درصد، گروه "سنگ" با ٣٤.٦ درصد ،گروه "آهن­ آلات، میلگرد، پروفیل درب و پنجره" با ٢٨.٥ درصد، گروه "چوب" با ٤٢.٠ درصد، گروه "ایزوگام، قیر و گونی و آسفالت" با ١٩.٤ درصد، گروه "شیرآلات بهداشتی" با ٢٧.٨ درصد، گروه "تاسیسات مکانیکی و انواع عایق حرارتی" با ٣٩.٢ درصد، گروه "یراق­آلات درب و پنجره" با ٣٦.٥ درصد، گروه "نقاشی ساختمان" با ٣٦.٧ درصد، گروه "تاسیسات برقی" با ٤٥.٠ درصد، گروه "شیشه" با ٢٨.٩ و گروه "خدمات" با ٢٥.٢ درصد افزایش نسبت به سال١٣٩٧ رو به رو بودند. شاخص قیمت نهاده‌های ساختمان‌های مسکونی شهر تهران در گروه " سیمان، بتن، شن، ماسه " با ٤٨,٦, درصد گروه" خدمات " با ٢٥,٢ درصد ،گروه " آهن­ آلات، میلگرد، پروفیل درب و پنجره " با ٢٨.٥ درصد افزایش نسبت به سال قبل به ترتیب بیش‌ترین تاثیر را در افزایش شاخص قیمت نهاده‌های ساختمان‌های مسکونی شهر تهران نسبت به سال قبل (١٣٩٧) داشته‌اند.

آمار تولید کالاهای منتخب صنعتی 2 ماهه اول 1399

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت حاکی از افزایش تولید ۱۰ کالا از بین ۲۲ کالای منتخب صنعتی است که بیشترین افزایش تولید هم به ماشین لباس‌شویی اختصاص دارد. همچنین بر اساس این آمار در دوماهه نخست امسال، ۳۹ هزار و ۷۰۰ تن لاستیک تایر در کشور تولید شده که نسبت به تولید ۳۱ هزار و ۳۰۰ تن از این کالا در مدت مشابه سال قبل ۲۶.۶ درصد افزایش یافته است.

  فرصت رفع تعهد ارزی صادرکنندگان تا پایان تیرماه   مطابق با مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی و تصمیم کمیسیون تعیین نحوه برگشت ارز، صادرکنندگان می‌بایست تا پایان تیرماه سال ۱۳۹۹ نسبت به ایفای تعهدات ارزی صادراتی سال ۱۳۹۸ خود اقدام کنند. بانک مرکزی اعلام کرد: بدیهی است بهره‌مندی از هرگونه معافیت مالیاتی و استرداد مالیات بر ارزش افزوده، مشوق‌های صادراتی، تامین نیازهای ارزی وارداتی و تداوم فعالیت‌های تجاری، صنفی و تمدید کارت‌های بازرگانی منوط به بازگشت ارز صادرکنندگان به چرخه اقتصادی مطابق با مصوبات فوق‌الذکر است. همچنین تصریح می شود علیرغم مطالب مطرح شده در برخی از رسانه ها این بانک برنامه ای برای تمدید مهلت مذکور ندارد.   افزایش بیش از ۷۰۰ تومانی قیمت دلار در یک هفته

هفته گذشته، بازار ارز با روند صعودی قیمت دلار و یورو همراه شد. به گونه ای که هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی در آخرین روز هفته به قیمت 17750 تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا فروخته شد که نسبت به اولین روز هفته، 770 تومان گران تر شده بود. همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، روز گذشته به نرخ 19750 تومان فروخته شد که نسبت به شروع هفته، 1150 تومان افزایش داشته است. 

افزایش ذخایر ارزی ترکیه

بانک مرکزی ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد حجم ذخایر طلا و ارز این کشور تا پایان ماه می به ۹۲.۲ میلیارد دلار رسیده که در مقایسه با میزان ذخایر ارزی این کشور در ماه آوریل ۱.۲ میلیارد دلار افزایش یافته است.

طبق اعلام بانک مرکزی ترکیه، ۵۵.۶ میلیارد دلار از ذخایر ارزی این کشور به شکل اسکناس بوده که نسبت به ماه قبل ۲.۳ درصد بیشتر شده است. از سوی دیگر اما میزان ذخایر طلای این کشور با افت ۰.۲  درصدی در ماه می به ۳۶.۶ میلیارد دلار رسیده است. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل میزان ذخایر طلا ترکیه ۱.۲ درصد درصد و میزان ذخایر ارزی هفت درصد کاهش پیدا کرده  است.

رکورد ذخایر طلا و ارز ترکیه درسال های اخیر مربوط به دسامبر سال ۲۰۱۳ بوده است که طی آن این کشور ۱۳۶ میلیارد دلار ذخایر طلا و ارز شامل ۲۱ میلیارد دلار طلا در اختیار داشت. ماه گذشته و به دنبال بحران ارزی که منجر به سقوط ۱۴ درصدی ارزش پول ملی این کشور شد، بانک مرکزی مجبور شد بخش بزرگی از ذخایر ارزی خود را به بازار تزریق کند اما با بهبود تدریجی وضعیت، روند تقویت ذخایر ارزی مجددا آغاز شده است. به نقل از ایسنا؛ ترکیه تا پایان ماه آوریل ۱۲۵.۴ میلیارد دلار بدهی ارزی داشته است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان دهنده کاهش ۲.۲ درصدی است. طبق اعلام بانک مرکزی ترکیه، ۵۱.۲ درصد از کل بدهی های خارجی ترکیه بر حسب دلار، ۳۰.۱ درصد بر حسب یورو، ۱۳.۲ درصد بر حسب لیر و ۵.۵ درصد بر حسب سایر ارزها بوده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری سید محمود موسوی حمید سبزواری غلامرضا منصوری دیوان کیفری بین المللی مالیات خانه های خالی اکبر طبری سید محمود موسوی حمید سبزواری غلامرضا منصوری دیوان کیفری بین المللی شاخص قیمت نهاده های ساختمان های مسکونی شهر تهران قانون مالیات های مستقیم خانه های خالی رئیس اتحادیه میلیارد دلار تهران در سال درصد افزایش میزان ذخایر کارگزاری ها نسبت به سال راه اندازی بازار مسکن سهام عدالت بانک مرکزی ذخایر ارزی سال قبل ذخایر طلا فروش سهام طلا و ارز تا پایان خانه ها بر اساس ۲ درصد بر حسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت

ایتنا - سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.
هش‌ریت که تحت عنوان هش‌پرایس نیز شناخته می‌شود و میانگین درآمد ماینرها به‌ازای هر تراهش را نشان می‌دهد، معیاری کلیدی برای سودآوری استخراج بیت‌کوین است. این شاخص پس از چهارمین رویداد هاوینگ که هفته گذشته به پایان رسید، به پایین‌ترین سطح بی‌سابقه‌ای سقوط کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در واقع استخراج‌کنندگان بیت‌کوین پس از چهارمین رویداد هاوینگ برای حفظ سودآوری خود با مشکل مواجه هستند زیرا قیمت هش بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

چنین نرخ هش‌ریت قبل از فروپاشی صرافی اف تی ایکس نیز مشاهده شد. قیمت هش در روز جمعه ( ۲۶ آوریل) به ۵۷.۰۹ دلار کاهش یافت که این کاهش شدید قیمت هش پس از هاوینگ اخیر بیت‌کوین در ۲۰ آوریل رخ داده است.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، هش ریت به‌طور پیچیده‌ای با نوسانات قیمت بیت‌کوین و حجم کارمزد تراکنش مرتبط است، اما با تغییر در سختی استخراج بیت‌کوین، به‌طور معکوس حرکت می‌کند. در نتیجه، کاهش اخیر در قیمت هش، زمان چالش برانگیزی برای ماینرها که اکنون با افزایش هزینه‌های عملیاتی و کاهش جریان درآمد مواجه هستند را نشان می‌دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۸۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۳۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۵ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴.۷۳ میلیارد دلار است که ۱۸.۹۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۳۷ میلیارد دلار است که  ۸.۳۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۰.۱۹ میلیارد دلار است که ۹۲.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۲ هزار و ۹۶۹.۰۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۰۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۰ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۱۶.۸۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۳ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۹۲.۹۹  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۹ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۴۲ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۳۶.۴۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۵۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۹ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۱۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۴۵ درصد افزایش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۶۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۸۹ درصد کاهش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۰.۵۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۲.۷۰ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۲۰.۴۵۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۰۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۸۶ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳