Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:44:37 GMT

مجتمع فروسیلیس بروجرد کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۰۷۰۳

مجتمع فروسیلیس بروجرد کلنگ زنی شد

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد در آیین کلنگ زنی مجتمع فروسیلیس شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد افزود: تشویق و حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه و تولید در شهرستان ضروری است.

عبدالرحیم رحیمی اضافه کرد: امروز با افتتاح این پروژه، اولین شرکت در شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد در اشترینان آغاز میشود که امیدواریم شاهد حضور سرمایه گذاران در این مجتمع باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران بیان کرد: هرگونه کمکی در این راستا در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد تا در این شهرک فعالیت و سرمایه گذاری کنند.

فرماندار بروجرد اظهار داشت: برای توسعه شهرک اقدامات مورد نیاز برای زیر ساخت ها از جمله آب، برق، گاز و سایر موارد با همت مسوولان ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، برای راه اندازی این مجتمع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد که فاز اول تولید در هفت هکتار آغاز شده است.

کل مساحت مورد نیاز برای اجرای این طرح ۲۰ هکتار است و همچنین سالانه به ۲۰ هزار متر مکعب آب و ۳۴ مگاوات برق نیاز دارد و با اجرای این طرح زمینه برای اشتغال ۲۱۰ نفر از جویندگان کار فراهم می شود.

در این مراسم صالحی نیا معاون وزیر صنعت و مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، فرماندار بروجرد، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، اماام جمعه اشترینان  و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی حضور داشتند.

برچسب‌ها بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران لرستان بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران لرستان سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات عشایر ضروری است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: رفع مشکلات قشر عشایر ضروری است.

مسلم مرادی امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: سعی بر این است تا بخشی از مشکلات عشایر زحمت‌کش را که بخش عمده تولید را بر عهده دارند، حل شوند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر مستقر در منطقه عشایری کولیدر مشکلاتی در حوزه آب، راه و مخابرات دارند که در جلسه امروز مطرح شد تا پیگیری‌های لازم برای حل بخشی از آنها صورت گیرد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: معرفی جاذبه های گردشگری و توسعه صنایع دستی در جامعه عشایری در جلسه امروز با حضور مدیران کل امور عشایر لرستان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح شد و تسهیلاتی در این زمینه در نظر گرفته شده است که به عشایر داوطلب فعال در این حوزه پرداخت خواهد شد.

مرادی بیان کرد: تیم‌های پزشکی، پیراپزشکی و دامپزشکی در این منطقه عشایری همزمان با جلسه شورای عشایری حضور دارند تا خدمات مورد نیاز عشایر ارائه دهند.

وی تصریح کرد: عشایر قشری تولیدکننده هستند که رفع مشکلات آن‌ها ضروری است و تداوم فروش دام در بین عشایر، به‌مرور منجر به بیکار شدن و مهاجرت آن‌ها به حاشیه شهرها می‌شود.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در عرصه منابع طبیعی در مناطق عشایر وجود دارد که باید در حفظ و بهره‌گیری مناسب از آن بیش از گذشته کوشا باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد