Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان با حضور فرماندار بندرعباس، رئیس مرکز بهداشت شهرستان و معاونین اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از گیت ضد عفونی کننده هوشمند که توسط هنرآموزان و هنرجویان هنرستان شهدای هفتم تیر ناحیه دو بندرعباس طراحی و ساخته شده است، رونمایی شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس با اشاره به قابلیت های این دستگاه ضد عفونی کننده به ایسنا، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و گسترش شدید آن در هرمزگان، این دستگاه با هدف ضد عفونی کردن البسه پرسنل اداری این ناحیه و همچنین مراجعین در مقابل ویروس کرونا طراحی، ساخته و در محل ورودی این ناحیه نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید هادی حسینی در خصوص فرآیند ضد عفونی کردن این گیت اظهار کرد: این تونل یا گیت ضد عفونی کننده مه پاش دارای قدرت بالاتری نسبت به سایر روش ها بوده و به هنگام عبور افراد بطور هوشمند فرآیند ضد عفونی و رفع آلودگی البسه، دست ها و وسایل افراد را انجام می دهد.

وی میزان هزینه تولید مشابه خارجی و حتی داخلی را بسیار بالاتر از دستگاه فوق ارزیابی و افزود: با همت و تلاش خالصانه هنرآموزان و با همراهی هنرجویان رشته تأسیسات و الکتروتکنیک هنرستان شهدای هفتم تیر ناحیه دو بندرعباس و در حداقل زمان ممکن، این گیت با هزینه کمتری نسبت به مشابه خارجی و حتی داخلی آن ساخته شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس با اشاره به سال «جهش تولید» و از سویی مهارت آموزی و گسترش فرهنگ کارآفرینی در هنرستان ها تصریح کرد: در صورت نیاز سایر دستگاههای اجرایی، این آمادگی را داریم که در یک حرکت جهادی دستگاه فوق را در کوتاه ترین زمان ممکن به تولید انبوه رسانده و در اختیار آنان قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کروناویروس ناحیه دو بندرعباس ضد عفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این دریانوردان بدون توجه به هشدار‌های صادر شده و شرایط نامساعد جوی عازم دریا شده بودند.

اسماعیل مکی‌زاده افزود: ۱۳ سرنشین یک فروندکشتی به گل نشسته در ۴ مایلی جنوب اسکله بهمن قشم با اعزام تیم جستجو و نجات دریایی به محل از شرایط اضطرار خارج شدند.

وی گفت: ۶ سرنشین یک فروند قایق صیادی نیز که دچار نقص فنی در ۵ مایلی جنوب بندرشهیدحقانی شده بودند نجات یافتند.

اسماعیل مکی‌زاده گفت: ۳ سرنشین قایقی که به دلیل تمام شدن سوخت در ۶ مایلی جنوب شرق جزیره هرمز اعلام اضطرار کرده بود نیز نجات یافتند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند لنج در هشت مایلی جنوب جزیره هرمز دچار آتش سوزی شده بود که هفت نفر از سرنشینان آن نیز توسط قایق‌های همیار ناجی و ناجی ۱۵ و ۱۹ نجات پیدا کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه عاوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: در این حادثه ۳ نفر در محل جان خود را از دست دادند و ۷ مصدوم نیز به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند.

حسین قاسمی افزود: از این شمار ۲ نفر دچار سوختگی ۵۰ درصد، یک نفر ۷۰ درصد، یک نفر ۲۰ درصد و ۳ نفر هم دچار سوختگی ۱۵ و ۱۰ درصد شده بودند.

وی گفت: مصدوم با سوختگی ۷۰ درصد با آمبولانس به بیمارستان شیراز اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است