Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:40:52 GMT

نکونام و شجاعی در بین 6 آسیایی برتر تاریخ لالیگا

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۱۰۹۷

نکونام و شجاعی در بین 6 آسیایی برتر تاریخ لالیگا

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال اسیا اقدام به اعلام 6 بازیکن آسیایی برتر تاریخ لالیگا کرد که نام جواد نکونام و مسعود شجاعی در این بین دیده می‌شود

به گزارش ایسنا، سایت رسمی کنفدراسیون آسیا در نظرسنجی جدید خود، 6 بازیکن آسیایی برتر تاریخ لالیگا از نگاه خود را نام برد که در این بین نام جواد نکونام و مسعودشجاعی، کاپیتان های سابق و فعلی تیم ملی فوتبال ایران دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت AFC در خصوص نکونام نوشت که او تیم ملی ایران بازیکنان خوب زیادی را به سرتا سر فوتبال جهان معرفی کرده که بهترین آن‌ها جواد نکونام با 151 بازی ملی است. هافبک سابق تیم ملی در 149 بازی خود برای اوساسونا موفق به زدن 24 گل و از جمله گلزنی به رئال مادرید شد.

همچنین این سایت درباره مسعود شجاعی که در لباس تیم‌های اوساسونا و لاس‌پالماس در لالیگا توپ زد نوشت که حضور همزمان  او و نکونام در شمال اسپاینا، آن‌ها را تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین زوج‌های اوساسونا کرده بود. کاپیتان فعلی تیم ملی ایران یکی از ذخیره‌های طلایی تیم اسپانیایی بود و تبحر او در ارسال پاس گل به هم‌تیمی‌هایش باعث شد تا این بازیکن در فصل اول حضورش در لالیگا 8 پاس گل را ثبت کند. شجاعی با 101 بازی در لالیگا و دسته یک اسپانیا و به ثمر رساندن 8 گل، پس از جواد نکونام در رده دوم بهترین بازیکنان آسیایی تاریخ لالیگا از نگاه کاربران سایت AFC دارد.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا در کنار این دو بازیکن، از وو لی چینی، تاکاشی اینوی ژاپنی، پائولینو آلکانتارا فیلیپینی و جان آلویسی استرالیا به عنوان برترین بازیکنان آسیایی تاریخ لالیگا نام برده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جواد نكونام مسعود شجاعی لالیگا تاریخ لالیگا جواد نکونام تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد

آفتاب‌‌نیوز :

صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال و سرمربی سابق این تیم درباره تغییرات استقلال گفت: جا دارد ابتدا از آقایان علی عسگری و شهریاری تشکر کنم که هم به کمک استقلال آمدند و هم اقدامات فوری و ضروری انجام دادند. من مهندس شهریاری را از زمان صباباتری می‌شناسم که این تیم را از لیگ دسته اول بالا آورد و به سطح اول فوتبال کشور رساند. خوشحالم چنین شخصی مسئولیت اداره باشگاه را برعهده گرفته و با شناختی که از او دارم مطمئن هستم، استقلال از لحاظ ساختاری هم به شرایط مطلوبی برسد. به شخصه برکناری مدیرعامل سابق و تغییرو تحولات مدیریتی را به فال نیک می‌گیرم.

وی ادامه داد: به طور نمونه باید به کمپ مرحوم ناصرحجازی اشاره کنم که به اسم اسطوره باشگاه استقلال است، اما وضعیت خوبی ندارد. کیفیت زمین چمن آن قابل قبول نیست و از لحاظ فنی و تاکتیکی هم با توجه به اینکه آپارتمان‌های زیادی آن را احاطه کرده اند شما نمی‌توانید تمرینات تاکتیکی را با خیال راحت انجام دهید، چون ممکن است لو برود. انشالله با ورود مالکیت جدید امکانات سخت افزاری افزایش و کمپ زنده یاد حجازی هم بازسازی شود.

پیشکسوت استقلال که در فصل جاری یکی از حامیان جواد نکونام بوده، در این خصوص نیز خاطرنشان کرد: من جواد نکونام را به یک دلیل ویژه دوست دارم و از او خیلی خوشم آمدکه هنوز هم جایی نگفته‌ام. زمانی که او ملی پوش مطرح ما بود و من هم مربی بودم، علاقه اش به استقلال را اعلام کرد. معمولا بازیکنان تیم ملی بنابرمصلحت یا منفعت هرگز استقلالی یا پرسپولیسی بودن خود را علنی نمی‌کنند. جواد نکونام، اما اعلام کرد استقلالی است و از همان زمان ارادتم به عنوان یک استقلالی به او بیشتر شد.

صمد مرفاوی افزود: جواد نکونام زمان سرمربیگری آقای قلعه‌نویی هم یکی از ارکان قهرمانی استقلال بود و حالا به عنوان مربی توانسته است موفق ظاهر شود. او به عنوان سرمربی فصل عجیب و غریب و بسیار سختی را پشت سر گذاشت و با مشکلات فراوانی جنگید تا تیمش را صدرنشین نگه دارد. این خصلت جنگندگی او را هم دوست دارم که چه در زمان بازی و چه مربیگری روحیه مبارزه طلبی و برتری دارد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان توصیه‌ای هم به جواد نکونام کرد و گفت: به عنوان یک استقلالی و کسی که با افتخار پیراهن آبی رنگ این تیم را پوشیدم از جواد نکونام می‌خواهم توجهی به برخی منتقدان نکند. از ابتدای فصل گفتم که نکونام استراتژی درستی انتخاب کرده و با توجه به داشته هایش نتایج خوبی هم گرفته است. او در ۵ هفته پایانی هم باید همان استراتژی را دنبال کند و پیگیر انتقادات گول زننده نشود. استقلال با همین فرمان می‌تواند در ۵ بازی باقی مانده بهترین نتایج را گرفته و به امید خدا همه ما استقلالی‌ها را شاد و خوشحال کند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد