Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث امروز آمریکا نشان می‌دهد که هیبت و هیمنه امپریالیسم جهانی شکسته شده و شمارش معکوس برای نابودی آمریکا آغاز شده است. ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

لطف‌الله سیاهکلی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به فراگیر شدن آشوب‌ها و اعتراضات در ایالات مختلف آمریکا اظهار داشت:‌ حوادث امروز آمریکا نشان می‌دهد که هیبت و هیمنه امپریالیسم جهانی شکسته شده و شمارش معکوس برای نابودی آمریکا آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمریکا به مظهر و نمادی از انواع شکاف‌های اجتماعی و طبقاتی تبدیل شده است، گفت: اگرچه امروز جنایت‌ها و ظلم‌های نژادپرستانه نقش عمده‌ای در تظاهرات و آشوب‌های مردم علیه دولت آمریکا ایفا می‌کند، اما باید بدانیم که ریشه این شورش و اعتراض‌های مردمی ذات نظام سرمایه‌داری و فاصله‌افکنی میان اقشار مختلف است.

این نماینده مجلس با تاکید بر ضرورت حمایت همه ملت‌ها از آسیب‌دیدگان و مستضعفین آمریکایی افزود: با وجود ظلم‌های زیادی که دولت آمریکا در حق مردم کشور ما روا داشته، اما ایرانی‌ها همیشه در کنار مستضعفین آمریکایی بوده و امروز هم از هر‌گونه تلاش ستم‌دیدگان این کشور برای احقاق حقوق خود حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس: نیازمند یک برنامه ضد رکود اقتصادی در کشور هستیمنماینده مردم قزوین‌ در مجلس: تصویب طرح شفافیت اعتماد مردم را به قوه مقننه افزایش می‌دهدتغییر وضعیت گرمایشی مدارس قزوین نیازمند یک جهاد اجتماعی است‌

سیاهکلی مرادی نمایش اعمال خشونت‌آمیز پلیس و نیروهای نظامی و امنیتی دولت آمریکا علیه معترضان را جلوه کاملی از ددمنشی این قدرت استکباری دانست و تصریح کرد: صحنه خفه شدن و قتل جوان سیاه‌پوست به دست پلیس آمریکا نشان می‌دهد که دولت این کشور خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است و باید در صف اول نقض‌کنندگان حقوق بشر محاکمه شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز مردم آمریکا فهمیده‌اند که دولت آنها هم اندازه که نسبت به کشورهای دیگر ظالم و تجاوزگر است، به مردم خود هم ستم و تعدی می‌کند و به همین خاطر است که شورش مردمی علیه هیئت حاکمه آمریکا ستون‌های این قدرت پوچ و شیطانی را به لرزه درآورده است.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط افول هژمونی آمریکا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افول هژمونی آمریکا افول هژمونی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا

محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌)، بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشور‌های غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه‌های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیرو‌های پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است