Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز جمعه در دیدار با مدیرعامل بنیاد علوی با قدردانی از تلاش های این بنیاد در استان، به ضرورت محرومیت زدایی در کشور و سازندگی در بخش های مختلف دینی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای انقلابی توانسته در طول سال های گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه محرومیت زدایی انجام دهند که امیدواریم تداوم این کارها را در  کشور شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به به اقدامات بنیاد مستضعفان در ایام شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: این بنیاد توانست اقدامات شایسته ای انجام دهد و دیدگاه مناسبی در بین مردم ایجاد کند که باید این دیدگاه و اعتماد مردمی به عنوان یک پشتوانه بزرگ و سرمایه مهم اجتماعی به خوبی حفظ و تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به  ظرفیت های بالقوه در استان پرداخت و بیان کرد: شهرهای محرومی نظیر چالدران  و تکاب می توانند موقعیت های مناسبی را برای سرمایه گذاری توسط بنیاد علوی ایجاد کنند که امیدواریم با بررسی‌های کارشناسی مقدمات سرمایه گذاری و محرومیت زدایی بیشتر در این شهرها فراهم شود .

وی به اهمیت اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته از سوی نهادهای انقلابی تأکید کرد و گفت: اطلاع رسانی و تبلیغ مناسبی از سوی این نهادها صورت نمی گیرد و مردم به خوبی در جریان کمک رسانی ها و فعالیت های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی قرار نمی گیرند.

به گزارش ایرنا، بنیاد علوی تاکنون صدها میلیارد ریال در منطقه چالدران آذربایجان غربی سرمایه گذاری کرده است.

چالدران یکی از مناطق محروم کشور به شمار می رود که توسط بنیاد علوی برای رشد و توسعه انتخاب شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی چالدران بنیاد علوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی چالدران بنیاد علوی آذربایجان غربی چالدران بنیاد علوی محرومیت زدایی سرمایه گذاری بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان افزود:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکار‌ی با دیگر قوا درحال اصلاح است.
وی گفت: برخی نهاد‌های حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.
رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قرارداد‌های ضعیف است؛ همه قرارداد‌ها از جمله قرارداد‌های دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قرارداد‌ها نیز تغییر کند.

بیشتر بخوانید؛ اژه‌ای : ترخیص کالاهای اساسی از بنادر تسریع شود
استاندار هرمزگان هم در این نشست با اشاره به هزار و ۸۷ کیلومتر مرز مشترک استان هرمزگان با کشور‌های همسایه، گفت: استان در حوزه تامین امنیت سرمایه‌گذاری در زمره استان‌های برتر کشور قرار دارد.
مهدی دوستی همچنین از بهبود ۹ پله‌ای نرخ بیکاری در استان هرمزگان در سه سال گذشته خبر داد.
عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: مدیریت دوگانه دستگاه‌های دولتی در قشم با تغییر نگاه‌ها در نظام اداری رفع می‌شود.
نمایندگان شرکت‌های تولیدی و برخی کارآفریان به موانع پیش روی تولید از جمله تامین خوراک اولیه پرداختند.

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل