Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@22:42:33 GMT

دیدارهای بارسا-ناپولی و رئال-سیتی در لیسبون؟

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۱۳۳۵

دیدارهای بارسا-ناپولی و رئال-سیتی در لیسبون؟

نشریه بیلد آلمان مدعی شد قرار است بازی های باقی مانده مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون برگزار شود.

به گزارش مشرق، به نقل از موندو دپورتیوو، دیدار برگشت بارسلونا و ناپولی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان اروپا در نوکمپ برگزار نخواهد شد. بلکه این بازی به میزبانی لیسبون خواهد بود. به نوشته نشریه بیلد آلمان دیگر بازی های باقی مانده این مرحله نیز در چنین شرایطی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی بایرن-چلسی، منچسترسیتی-رئال مادرید و یوونتوس-لیون هم در این شهر پرتغال بازی خواهند کرد.

لیسبون تنها میزبان هشت فینال نخواهد بود و بازی های باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی را هم میزبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

۱۱ هفته تا قهرمانی لالیگا

این خبر که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است باعث شگفتی بارسا خواهد شد چون این تیم پیش از توقف رقابت ها به خاطر بحران کورنا در سن پائولو (ورزشگاه ناپولی) بازی کرده بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اکنون ناپولی نه تنها تحت فشار هواداران آبی اناری ها نخواهد بود بلکه ممکن است به جای نوکمپ در ورزشگاه دیگری بازی برگشت را انجام دهد. این شرایط به نفع تیم ایتالیایی است.

تاکنون تیم های اتلتیکومادرید، پاری سن ژرمن، آتالانتا و لایپزیگ با پیروزی برابر لیورپول، دورتموند، والنسیا و تاتنهام به یک چهارم نهایی صعود کرده اند.

یوفا قصد دارد بازی های باقی مانده لیگ قهرمانان را در آگوست انجام دهد. همه چیز در جلسه هفته آینده این سازمان مشخص خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید لیسبون بارسلونا ناپولی منچسترسیتی بازی های باقی مانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو سال پیش در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان دست به کاری بزرگ زد. کهکشانی ها که بازی رفت را در زمین سیتی 4-3 باخته بودند، باید در بازی برگشت برنده می شدند تا راهی فینال شوند اما بازی شرایطی عجیب پیدا کرد.

ریاض محرز توانست در برنابئو سیتی را پیش بیندازد و رئال مادرید باید دو گل می زد تا کار را به وقت اضافه بکشاند. در دقایقی که سیتی می توانست دو گل دیگر بزند و فرلاند مندی یک توپ گریلیش را از روی خط برگرداند، کمتر کسی تصور می کرد سیتی بازی را واگذار کند.

بازی به دقیقه 90 رسید و روی تصویر شانس پیروزی دو تیم ثبت شد. یک درصد برای رئال و 99 درصد برای سیتی ولی رئال که در دو دور قبلی رقابت ها پی اس جی و چلسی را با کامبک های بزرگ خود حذف کرده بود، یک معجزه دیگر در آستین داشت.

رودریگو به فاصله دو دقیقه توانست دو گل بزند و دنیا را شگفت زده کند. گل دوم او روی ارسال دنی کارواخال با ضربه سر را کمتر کسی باور می کرد. رئال در وقت اضافه اول توسط بنزما از روی نقطه پنالتی گل سوم را هم زد و راهی فینال شد. در بازی نهایی نیز رئال توانست لیورپول را مغلوب کند و جام چهاردهم را بالای سر ببرد.

دیگر خبرها

  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است