Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تصمیمات مأخوذه درباره تداوم کرونا و چگونگی اجرای پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: تمام تلاش‌ها در ستاد مقابله با کرونا در کشور و به تبع آن در استان تهران به کار گرفته شد تا به بهترین شکل ممکن با کووید ۱۹ مقابله شود و در این زمینه با یاری خداوند و همکاری مردم و آموزش‌های به موقع موفقیت‌هایی را نیز کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با بیان اینکه هم اکنون با گذشت نزدیک به ۱۲۰ روز و با وجود تمام مراقبت‌ها شاهد این هستیم که رعایت پروتکل‌ها از سوی برخی افراد کمتر شده است گفت: این کاهش موارد و ملاحظات بهداشتی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و به شیوع و بالا رفتن آمارها ختم خواهد شد.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه با رشد ۳.۵ درصدی مراجعین به مراکز درمانی مواجه هستیم افزود: در صورتی که پروتکل‌ها رعایت نشوند و همچنان شاهد افزایش آمارها باشیم ناچارا پروتکل‌های سخت گیرانه از نو وضع خواهیم کرد اما تا کنون هیچ پیشنهادی را مبنی بر این موضوع به وزارت بهداشت ارسال نکرده‌ایم.

وی در خصوص بازگشایی های اخیر نیز عنوان داشت: تمام بازگشایی صنوف با شرط رعایت آئین نامه‌ها صورت گرفته است و بازگشایی مهد کودک‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیست و اولویت با کودکانی است که مادران شاغل دارند، هرچند برای مادران شاغل نیز راه حل قرار داده‌ایم که می‌توانند به صورت دورکاری انجام وظیفه کنند.

استاندار تهران اظهار داشت: ویروس خطرناک کرونا هنوز در کمین است و شرایط به هیچ عنوان عادی نشده و لذا مردم باید توجه داشته باشند که خودشان باید ملاحظات بهداشتی را رعایت کنند و تا آنجایی که در حیطه اختیارات ما نیز هست ما این مواردی را در نظر گرفته‌ایم که خطر کمتری افراد را تهدید کند و در همین راستا طی نامه‌ای به دانشگاه آزاد اعلام کردیم که امتحانات و آزمون‌های پایان ترم را به صورت مجازی برگزار کنند.

وی در انتقاد به عدم رعایت ملاحظات بهداشت در حمل و نقل عمومی گفت: اینکه فقط ۳۵ درصد از افراد فاصله اجتماعی را در حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند تأسف بار است و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

محسنی بندپی در ارتباط با از سر گیری و بازگشایی تالارهای پذیرایی نیز عنوان داشت: با توجه به اینکه رعایت پروتکل‌ها کمرنگ شده‌اند تالارهای پذیرایی بازگشایی نخواهند شد و در حال حاضر فقط می‌توانند به صورت حضوری فعالیت داشته باشند.

کد خبر 4947508

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی بیرجند آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره گرگان یاسوج پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود