Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که پایگاه وحدتی دزفول نقش به سزایی در تربیت و پرورش خلبانان دارد، گفت: آموزش های اصولی و با برنامه ریزی صحیح، موجب ارتقای توان رزمی نیرو می شود.

فرمانده هوایی ارتش با حضور در پایگاه وحدتی دزفول، ضمن بازدید از مرکز بازآماد(اورهال) هواپیمای اف ۵ ،گردان نگهداری پهباد،گردان های۴۱تاکتیکی و ۴۳و۴۲۸ آموزشی، هواپیما اف ۵، میدان تیر پایگاه، شعبات ایگرس، اکسیژن، قرارگاه سربازی، منازل سازمانی، اماکن رفاهی و خدماتی تازه تاسیس  این پایگاه را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جمع خلبانان و کارکنان فنی پایگاه شکاری وحدتی دزفول با بیان این که حضور در جمع شما کارکنان  پروازی برای بنده مایه افتخار است، گفت: پایگاه وحدتی یکی از مهم ترین یگان های نیروی هوایی ارتش و از اولین ها در زمان دفاع مقدس بوده که شهدای گرانقدر و بزرگواری تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: پایگاه هوایی دزفول جز اولین یگان هایی بود که در تاریخ نیروی هوایی احداث شده و با فعالیت و پویایی که داشته باعث ایجاد انگیزه، شور و شوق در میان کارکنان این پایگاه شده است.

 امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان این که پایگاه وحدتی در یکی از مهم ترین مناطق راهبردی و استراتژیک کشور واقع شده و دشمنان ملت ایران چشم طمع به این منطقه و این پایگاه راهبردی دارند خاطرنشان کرد: وظیفه و مسولیت شما در قبال حفاظت از این نقطه حیاتی بسیار سنگین است و انتظار از شما مدیران میانی بسیار بالا است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش درادامه با اشاره به این که مدیران میانی دارای نقشی تأثیرگذار و راهبردی در پیشبرد اهداف سازمان هستند و با بررسی مشکلات کارکنان و برخورد منطقی مجموعه را یاری می کنند بیان کرد: در  این کار رعایت مبانی انضباطی ضروری و لازم الاجرا است، چون ارتش و هر سازمان نظامی، وابسته به سلسله مراتب است و  توجه ویژه به درخواست کارکنان، مراجعات و مشکلات را کاهش می دهد.

وی با بیان این که انتظار می رود  کارکنان سیاست های نیرو را درک و برای ارتقای توان دفاعی و رزمی ایده ارائه کنند، تصریح کرد: با مطالعه و ارتقا دانش، صاحب ایده شوید و با نگاه ویژه به مسایل هوانوردی و همتا سازی، موجب رشد زیر مجموعه خود را فراهم کنید.

 فرمانده نیروی هوایی با اشاره به این که پایگاه دزفول جز مراکز مهم آموزش خلبانی و در تربیت و پرورش خلبان نقش اساسی دارد گفت: با ایجاد کلاس های متعدد و آموزش دقیق و اصولی طبق معیارهای آموزشی  می توان توان رزمی کارکنان را تقویت و با رعایت مسایل حفاظتی، امنیت زیر مجموعه ها را تامین کرد تا آسیبی به آنها وارد نشود.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش  در ادامه با حضور در اورژانس بیمارستان و آتش نشانی پایگاه با پزشکان، پرستاران و آتش نشانان دیدار و هم چنین طی دیدارهای جداگانه چهره به چهره با خلبانان، کارکنان و خانواده های آنان ضمن پاسخگویی به سوالات، برای رفع مشکلات شغلی و معیشتی آن ها  دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش امیر نصیرزاده پایگاه هوایی دزفول فرمانده نیروی هوایی ارتش پایگاه وحدتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با یک آورده مختصر از طرف کارکنان انتظامی و با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت ملی مسکن، احداث ۷۶۴ واحد مسکونی کلنگ‌زنی شود.

وی افزود: در جلسه قرارگاه مسکن انتظامی استان کرمانشاه موضوعات مربوط به مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی و حرفه‌ای طی یکسال گذشته برای ساخت مسکن کارکنان فراجا در استان کرمانشاه، اکنون در فاز نخست ۵۴۶ واحد مسکونی و در فاز دوم ۶۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است و به زودی تحویل کارکنان انتظامی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هکتار تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن با هدف احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در یک برنامه پنج ساله اخذ شده است تا ساخت ۱۳۷۶ واحد طی سه سال تکمیل شود، مابقی واحدهای مسکونی نیز در یک برنامه و دو سال احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه زیرساخت لازم آماده است و به لحاظ خط اعتبار مالی نیز مذاکراتی انجام شده است.

کد خبر 751288

دیگر خبرها

  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده (+عکس)
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات