Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان باشگاه تراکتور نسبت به شروع لیگ برتر واکنش نشان داد.

طرفداری - مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه تراکتور به تصمیم از سرگیری رقابت‌های لیگ‌برتر در وضعیت فعلی واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مسعود شجاعی طی پیامی تصمیم مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال درخصوص آغاز دوباره مسابقات لیگ‌برتر را در شرایط کنونی شیوع کرونا، نادرست قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه مسعود شجاعی در واکنش به ادامه یافتن لیگ برتر

متن پیام کاپیتان تیم ملی فوتبال به شرح زیر است:

باسمه تعالی

با عرض سلام و احترام خدمت هموطنان و فوتبال دوستان عزیز

با توجه به تصمیم مسئولان امر برای آغاز دوباره مسابقات فوتبال، ضروری است متولیان ورزش کشورمان، به ویژه مسئولان فدراسیون فوتبال به سوالات ذیل پاسخ دهند.

۱.دلیل این همه اصرار و پافشاری برای از سرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال براساس چه استدلالی است؟

۲. آیا راهکار و چاره‌ای برای عواقب احتمالی ناشی از شروع دوباره مسابقات اندیشیده‌ شده است؟

۳. آیا به تبعات و بار روانی ناشی از این موضوع که ممکن است یکی از حدود ۴۰۰ بازیکن شاغل در لیگ برتر و بیش از ۳۰۰ عضو کادرفنی و پشتیبانی تیم‌ها، جانشان را در اثر بیماری کرونا از دست بدهند، اندیشیده‌اید؟

بنده به عنوان فردی که چند سالی است خاک این فوتبال را خورده‌ و شرایط مختلف را تجربه کرده‌ام، پیشنهاد می‌کنم که متولیان امر جلسه‌ای فوری با مدیران تمامی باشگاه‌ها برگزار کرده و در فضایی دوستانه، تصمیمی که به صلاح همه باشد، بگیرند.

بدیهی است در حال حاضر سلامتی تمامی انسان‌ها و همچنین ما ورزشکاران که قرار است در معرض این بیماری کشنده قرار بگیریم، مهم‌تر و ضروری‌تر از هر امر دیگری است."

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسعود شجاعی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان