Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:18:23 GMT

استقرار بخشداری چغادک در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۲۱۱۴

استقرار بخشداری چغادک در هفته دولت

فرماندار بوشهر: ۲۴۶ پروژه با اعتبار ۱۱۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان مربوط به چهل دستگاه اجرایی این شهرستان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس جمشیدی در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بوشهر اظهار داشت: با وجود اینکه دولت سال گذشته علاوه بر کرونا با ویروس تحریم نیز روبرو بود اما این شرایط مانع از اجرای پروژه‌های زیرساختی مهم در این شهرستان نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بوشهر افزود: با توجه به اینکه در سال پایانی دولت تدبیر و امید قرار داریم تلاش می‌شود متناسب با اعتبارات موجود و  براساس اولویت‌های هر منطقه پروژه‌های مورد نیاز مردم اجرا شود.

جمشیدی ابراز داشت: در دولت تدبیر و امید کارهای زیرساختی قابل توجهی در شهرستان بوشهر انجام شد که با توجه به پروژه‌های اجرا شده و در حال اجرا آینده روشنی را می‌توان برای این شهرستان پیش بینی کرد.

فرماندار بوشهر تخصیص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش فاضلاب بافت قدیم بوشهر، تأسیس بومگردیهای مختلف و احیای بافت قدیم را از جمله کارهای زیرساختی اجرا شده در این شهرستان است.

وی افزود: در شرایطی که کرونا مشکلات و خسارتهایی را  به دنبال داشت اما به ما یادآوری کرد که در حوزه پدافند غیر عامل باید گامهایی برداشته شود در همین راستا اورژانس هسته‌ای بوشهر از اولویتهای این شهرستان است.

جمشیدی اظهار داشت: بهره‌برداری از تالار لیان وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فراهم کردن شرایطی برای برگزاری جشنواره‌های موسیقی و هنری با هدف ایجاد نشاط و شادابی از جمله دیگر اقدامهای انجام شده در شهرستان بوشهر است.

جمشیدی ابراز داشت: تبدیل چغادک به بخش از جمله دیگر اقدامهای مهم انجام شده در شهرستان بوشهر است که تلاش می‌شود تا هفته دولت ساختمان بخشداری مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار بوشهر با اشاره به اقدامهای انجام شده در جزیره خارگ اضافه کرد: از سال ۹۳ تاکنون تلاش شد از محل اعتبارات شورای برنامه ریزی شهرستان بوشهر از طرف دولت اعتباری به این جزیره اختصاص یابد و کارهای بزرگی انجام شود.

فرماندار بوشهر افزود: ساخت استخر، مدرسه، ساختمان آتش نشانی، کلینیک دهان و دندان، اورژانس و برق کارهای مهمی درجزیره خارگ انجام شده به نحوی که کمترین قطعی برق در این مدت در این جزیره ثبت شده است.

فرماندار بوشهر با تاکید بر رعایت اصل صرفه جویی اضافه کرد: باید متناسب با وضعیت بودجه‌ای کشور پروژه‌ها را اجرا و در مصارف صرفه جویی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس فرماندار بوشهر شهرستان بوشهر انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود

ایسنا/بوشهر معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ملی بازآفرینی با همت شرکت باز آفرینی شهری ایران درکشور اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، سید مسلم سیدالحسینی روز پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری در بوشهر افزود: سندتوانمندسازی برنامه ملی بازآفرینی درصورت تصویب در هیات وزیران  بزودی درکشور اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه  مبنا و محور این برنامه برپایه مشارکت مردمی است، اضافه کرد: بر مبنای این برنامه یک مدیریت یکپارچه درکشور ایجاد می‌شود که کار در راس آن در کشور رئیس جمهور، در استان ها استانداران و در شهرستانها فرمانداران با دبیری شهرداران انجام می شود.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران تصریح کرد: با اجرای این برنامه با مشارکت مردم و افزایش روحیه شورایی، شهرهای ایران در همه زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بافت های تاریخی توسط خود مردم و با مشارکت واقعی مردمی رشد پیدا می کنند.

وی ادامه داد: در این برنامه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر، دولت و مردم سه رکن اصلی اجرایی هستند و توسعه شهری بجای کارشناسی و تخصصی برمبنای توافقی است که میان مردم و موردقبول و توافق نهایی مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بافت تاریخی بوشهر بعنوان نماد معماری کشور شناخته می شود،اظهارکرد: این نماد معماری نشان می دهد که آنچه موجب توفیق شهر بوده همان مشارکت مردم بوده است و تجربه تاریخی نشان می‌دهد که هیچگاه طرح های توسعه شهری از بالا به پایین موفقیتی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال